Japan

14.00 Uhr Ankunft Osaka Kansai

14.44 Uhr Abfahrt Osaka Kansai Flgh
    15.30 Uhr Ankunft Osaka Station

Churze Spatziergang zum Hotel direkt bim Bahnhof: *Hotel Granvia Osaka*
    De Bahnhof in Osaka isch ja riiiesig, da chasch di verlaufe!

Am Abig häts fast a jedem Egge fein gschmöckt, mir händ ois für en Mix vo allem zum teile entschiede.
    S'isch sehr guet gsi!

Osaka

February 26 in Japan ⋅ 🌬 10 °C

Nachere lange Nacht ischs für die eine zerscht mal in nöchschtglägene Park zure churze Joggingrundi gange.

Aschlüüsend sind mr eus im Beck und Starbucks mit Zmorge go iidecke, bevor mr eus uf de Wäg zum Osaka Castle gmacht händ. Det aacho sind mr bitz s Gländ go erkunde und händ es paar hübschi Föteli gschosse, bevors wiiter is Iichaufs-, Food- und Vergnüegigsviertel Dotonbori und Shinsaibashi-Suji gange isch. Det häts en chliine Snack vome Streetfood Stand gäh, Dumplings 🤤

Dena simmer für e churzi Siesta zrugg is Hotel, will am halbi 5i händ mr scho wiiter wele uf Kobe. Det händ mr ime Resti zum Znacht reserviert, wänn scho Kobe Beef dänn in Kobe 😅
    Das ganze hät sin Priis gha, aber das isches effektiv Wert gsi 🤩 Isch ja schliesslich öpis, wo mr ned jede Tag isst 😅

Erkäntniss vom hütige Tag: Es häts 2.5 Millione Iiwohner und sicher gliich viel Getränkeautomate i dere Stadt, aber en Chübel uf öffentlichem Grund z finde isch fascht unmöglich 😅 Und trotzdem isch es unglaublich suuber da 😲

Von Osaka nach Tokio

February 27 in Japan ⋅ 🌬 10 °C

De Wecker isch ab und mir händ ois parat gmacht: Bad Koffer packe, nächsti Station.
    De Shinkansen (Ultra-Schnellzug) hät ois vo Osaka verbii am Mount Fuji, i 2,5h uf Tokio bracht.
    Dadefür hämer de Zmorge hüt mal uslah, will mers eso gmacht händ wie di Iheimische: Ade Bahnhöf reihed sich ein Lunchbox-Abüter an nächstä, sehr spannend!
    Getränk muen mer aber immer separat ame Automat hole, es hät sicher so viel Automate wie Iwohner in Japan...

In Tokio acho hämer alles im Hotel abgstellt, während de Mirco ga jöggerle isch, bin ich in kaiserliche Garte 🤩

Für de Znacht hämer ois Sushi im Anime-Viertel Akihabara usgsuecht.

I jedem 3. Gebäude isch sone Spielstadt über x Gschoss ine, ganz irrsinnig!

Tokio Sightseeing

February 28 in Japan ⋅ ☀️ 14 °C

Am morge zerscht mal via Bäckerei zum Asics Lade in Ginza, mit de Hoffnig, det Marathon Merch z finde. Isch aber nüt gsi 😅 Aschlüüsend simmer zum Fischmärt, wo aber "nur" na paar wenig Verkaufsständ und umso meh Restis / Street Food Ständ offe gha hät. Zum de wahri Trubel z erläbe, müesst mr det am morge am 5i go luege 🫣 Isch aber trotzdem spannend gsi zgseh, was die so alles abüüted.

Da hüt prächtigs Wätter gsi isch, händ mr üs mit de Metro ufgmacht zum Ueno Park, e riese Grüenflächi wo Ändi März dänn wohl i sinere volle Pracht erschiint, wänn die viele Kirschblüete dänn au blüehed. Nacherer Rundi im Park und um de See ischs zrugg is Hotel, wo mr üs für de Znacht parat gmacht händ.
    Hüt häts Yakiniku gäh, e Art Tischgrill uf Japanisch 😅 Nacheme Verdauuigsspaziergang dur Shinjuku isch dänn öpe Fiirabig gsi und es isch retour "hei" gange.

Marathon Expo & Shibuya

February 29 in Japan ⋅ ☁️ 12 °C

Hüt hät d'Marathon-Expo agfange, für das simer am morge frühe scho uf in Richtig Hafä. Scho e halb Stund vor Öffnig häts e riese Schlange gha zum Warte...dinne acho isch de Mirco sini Startnummere ga hole und ich zu de Pulli, wo er gern gha hetti.
    1,5h später simer denn us dem Gebäude cho, usserem Pulli und de Nummere hämer aber nüt gmacht...

Am Nami hämer s'Shibuya-Viertel erkundet, natürli au d'Chrüzig, die isch aber nur semi-spektakulär.

Zum Znacht häts feini taiwanesischi Dumplings gäh, en Spaziergang am Kaiserpark entlang und en Cherry-Dessert to go 🌸🤤

Tokio und Date Night

March 1 in Japan ⋅ ⛅ 15 °C

Am morge zerscht mal zum nöchschtglägene Beck, wo anschiinend sehr beliebt isch. D Schlange zum astah isch uf jedefall bis use gange 😅 Mir händ üs dänn au iideckt mit Brot und Brotähnliche sache, isch aso fein gsi 😅

Dena ischs na churz uf d Suechi gange nacheme günstige paar Trainerhose für am Sunntig und aschlüüsend sind mr die Sache na go aluege, wo mr im Tripadvisor usegsuecht händ und i de nöchi vom Hotel gsi sind (nüme z viel laufe).

Für de Abig hät d Helene öpis organisiert und mir sind suuber useputzt Richtig Tokyo Skytree, en 634m höche Turm mit Ussichtsplattform uf 350m. Det obe häts au na es Resti gha wo Sie reserviert hät und mir sind in Gnuss vome 6-Gänger cho. Vo Terrine über Fisch, Lamm, Gmües, Glace, Schoggichueche,... 🤤 Es isch super fein gsi mitere unglaubliche Ussicht über e fantastischi Stadt 🤩

Nachem Ässe häts dänn na en churze Verdauuigsspatziergang gäh, bevors retour is Hotel gange isch.

Gärten von Tokio

March 2 in Japan ⋅ ☁️ 8 °C

Frühe am Morge isch de Wecker gange, es isch aber zum Glück scho hell gsi 😅
    De Mirco isch liege bliebe und ich bin via Starbucks (ohni Zmorge im Buch gaht nüt!) zum Fischmärt ga shoppä.
    Namal retour is Hotel und denn simer gmeinsam usem Huus. De Mirco für de Zmorge und ich i de Gärte vo Tokio am Sunne sueche ☀️

Nachem Garte vom State Guest House bini wiiter zum Shinyuku Gyoen Park. Es hät viel schöns gäh zum gseh.

Zum Znacht simmer im Lade um de Egge en Becher Nudelsuppe ga poste 😂
    Und hüt gahts frühe is Bett, will morn ja de grossi Tag isch 🏃🏼

Marathon Tag

March 3 in Japan ⋅ ☀️ 13 °C

Heute klingelten die Wecker um 06:15 Uhr, da wir um 07:00 Uhr im Zug Richtung Startgelände sein wollten. Davor gab es für Mirco noch einen kleinen Snack bestehend aus Porridge und einem halben Apfel 🫣

Pünktlich in Shinjuku angekommen, trennten sich unsere Wege und Helene hat sich auf den Weg zum ersten, und vorgängig besprochenen, Spot bei 9KM gemacht.

Startschuss des Rennens war um 09:10 Uhr und Mirco überquerte die Startlinie ca. 10' später mit der Welle "F". Das Rennen fing gut an, jedoch musste man unglaublich aufpassen und zwischendurch auch die Ellbogen ausfahren, wollte man nicht über den Haufen gerennt werden 😅

Nach ca. 45' Laufzeit haben wir uns das erste Mal gesehen und es sollen noch fünf weitere Stops folgen 🥰
    Ebenfalls abgemacht wurde die Übergabe der Energy Gels, da es mühsam wäre sieben solcher von Anfang an mitzunehmen. Auch dies hat alles geklappt und das Rennen wurde in einer neuen Bestzeit beendet 🤩🥳

Die Stimmung an der Strecke war unglaublich, das Wetter einmalig und all die Japanischen Volunteers so unglaublich herzlich 🫶🏻

Treffpunkt nach dem Rennen war in der Nippon Foundation Charity Lounge, wo es Essen und Getränke (🍺) gab. Wir haben uns da einen kurzen Moment verweilt bevor es zurück ins Hotel und unter die sehnlichst erwartete Dusche ging ☺️

Für das Abendessen haben wir uns heute einen Burger Laden in Shinjuku ausgesucht, welcher Wagyu Steak Burger auf der Karte hatte 🤤
    Ein gelungener Abschluss eines erfolgreichen Tages 🤩

Danke Spatz, das Du mich immer wieder unterstützisch bi mine Vorhabe. Z wüsse, das Du am Strasserand stahsch und mir zuejublisch und pushisch, bedüüted mr so extrem viel 🫶🏻

Heireis

March 4 in Switzerland ⋅ ☁️ 10 °C

Vor es paar Tag hend mir ois es Ticket für de Zug Tokio-Flughafe kauft, ohni Reservation gaht da so guet wie nüt.
    D Fahr isch ca. 1h gange, isch halt kein Shinkansen 😉🤷🏼‍♀️

Am Flughafe simer den mal na uf Zueschauerterrasse, det hämer sogar de Swiss chöne zueluege wie oise Flüger chunt ✈️

Da mer ned über Russland hend chöne flüge händs de Kurs wiiter obe dure gnoh. Mir händ de wiisi Nordpol (az vo wiit obe hät mer die grosse Gletscherspalte gseh!) und einigi händ sogar Nordliechter gseh.

Jetzt simer wieder guet dehei acho 🏠