Dag 10 22 november

November 22, 2017 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 24 °C

Ontbijt, lunch en buffet: dit zijn de dagelijks terugkerende activiteiten tijdens onze Sri Lanka vakantie. Verder stond voor vandaag op het programma busreis naar grootste nationaal natuurpark en uiteraard slapen in ons volgende hotel, ook voor 1 nacht. Safari tocht van 2 uur in een jeep. We waren ruim op tijd en we starte om 1 uur. Mooie tocht door het park en uiteindelijk stapte we pas om 5 uur uit de jeep. Dus echt waar voor ons geld gekregen. Olifanten, waterbuffels, herten, groene duiven, krokodillen, pauwen, wilde zwijnen, mooi gekleurde vogels, varanen, jakhalzen, pauwen, apen en nog meer. Echt prachtig. Ook op de plek geweest waar 2e kerstdag 2004 de tsunami met 10m hoge golven uit de Indische Oceaan aan land kwam. Van het restaurant wat er stond hebben ze de fundering laten staan. Bijzonder om daar te staan. Maar al met al, genoten van de natuur. O ja, vergat ik bijna te melden: olifant stond te drinken uit een beekje en bedacht laat ik eens op een kleine meter langs de jeep lopen.....deze was gelukkig niet boos.Read more