Satellit
Visa på kartan
  • Dag 198

    Queenstown

    19 maj 2023, Nya Zeeland ⋅ ☁️ 7 °C

    Queenstown lieht malerisch amnä see. es het e grosses skigebiet i der nächi. im zentrum reit sich, daher au eis sportgschäft as nächstä. es erinnered üs sehr starch a es typischs skigebiet städtli. mir sind nur paar stund det und ja i denä stund issed mir hauptsächli. 🤭😋😋 het eifach es super agebot da. witer fahred mir de nuch nach arrowtown, wo ganz ider nächi vu queenstown isch. es isch e ehmaligi goldgräber stadt.
    was mir bis ez über d neuseeländer/neuseeland usgfundä hend isch, dass sie sehr gern golf spieled. würgli i jedem kaff hets en eigetä golfplatz. sie hend gern hängebruggä und one line bridge. und si liebed pie. (chlini chüächli mit verschiedener fleischfüllig) ah jaa mir liäbed pie's natürli au. 😋🤤si sind immer super nett und hilsbereit und in neuseeland gits viel dummi vögel, wo nüd flüged.
    i jedem dorf oder städtli hets gratis wlan (spark wifi). üsers app womer bruched für stellplätz, duschänä etc. finde heisst campermate. es isch würgli guät zeigt dir alles möglichä a und git dir hilfrichi tipps. duschä dömmer meistens in halläbäder.
    Läs mer