Satellite
Show on map
  • Day 203

    Kahurangi & Able Tasman Nationalpark

    May 24, 2023 in New Zealand ⋅ ⛅ 11 °C

    mir verbringend zwei wunderschöni täg i denä zwei nationalpark. es het sich defintiv glohnt da ufä zchu. zwetter isch entli wiedr chlei wärmer und vorallem strahlend blau.
    mir mached am 1. tag e chlineri wanderig im Kahurangi Nationalpark und am 2. tag e grossi tageswanderig im Abel Tasman.
    bim Kahurangi mömmer wit en berg ufä fahre wo d strasse naja kei strasse mi sind und mir üs würgli fraged eb da nu öppis chunt. schlagloch über schlagloch kämpfed mir üs ufä und tatsächli gits nu öppis z holä det und diä einzigä simmer au nöd. 💪
    im Abel Tasman fahred mir zerst mitem wassertaxi küstä ufä und laufed de alles wieder abä. da si da sehr starch ebbe und fluät hend, bringt üs am morgä en traktor mit ahänger is wasser. 🤣🤣
    d wanderig isch schü ader küstä entlang mit immer wieder schönä usbligg.
    am morgä hemmer nuch e wunderschönä sunnäufgang a userem stellplatz ka🌞😍
    Read more