Sahara tour dag 1

June 25, 2023 in Morocco ⋅ ⛅ 36 °C

Hoiiii,
    Vandaag begonnen we vroeg aan ons Sahara avontuur. Om half acht moest we op het meet up point staan en we kregen om 7 uur al ontbijt in ons riad, speciaal voor ons 🫶🏼 We konden het busje gelukkig snel vinden en konden onze koffers erin laden en onze tour beginnen. De busrit was erg hobbelig en Jasmijn was dan al gauw wagenziek. Gelukkig had ze pilletjes van de Kruidvat om haar te redden. Tijdens deze tour hebben we ons afgevraagd hoe vaak je met een bus kan stoppen. We stopte vrijwel om de 10 minuten/ kwartier voor water, plassen of een foto. Uiteindelijk kwamen we aan bij een dorp waar bekende films, gladiator & Indiana jones bv, zijn opgenomen en deze plek staat op de Unesco werelderfgoed lijst. Na een tijdje wegbranden en een vieze lunch van 12€ (herinner Jesse er niet aan) reden we verder. Onderweg zijn we nog gestopt bij een filmset, Argan olie coöperatie en een rozen vallei. Rond 19:30 uur waren we bij het hotel en we konden om 21:00 uur eten. Na een hard nodigde douche hebben we even gechillt en eindelijk gegeten. Aan de kwaliteit van de kamers te zien hadden we lage verwachtingen van het eten, maar het eten was gelukkig goed. Vrijwel meteen na het eten zijn we gaan slapen, want de wekker stond vandaag weer om 6:45 uur. We zijn nu onderweg richting de Sahara met verscheidene stops onderweg. Vandaag wordt als het goed is een leuke dag met een overnachting in de woestijn. Wish us luck 🫶🏼 doeiiiiRead more