• Day 86–88

Julebesøg fra DK

December 21, 2023 in Indonesia ⋅ ☀️ 32 °C

Wuhuu, Vi har fået julebesøg🤶🏼♥️og d er drøn hyggeligt og ret kukkeluk. Et par dage i Kuala Lumpur m gademad på skæve plasticstole, fedtet men møg lækker peanutpandekage lavet af en ret fedtet og ik helt så lækker pandekagebager😂. Besøg i farevetige templer, op ad 100vis af trapper og en af os har d m at tælle(d er hverken mig el min roomie😂) og ku fortælle at der er 11 trin i hver farve🌈😂, nice to know or need to know🤷‍♀️
    Langkawi gav en sky bridgetur, en scootertur, en købte ret vildt ind på en time(og d var ik mig el min roomie😂). Langkawi fik os ik helt, så plan b blev hevet frem og forelagt julegæsten og nu er vi skredet fra de usle hoteller, grøn pool og er fløjet til Lombok, som er en sikker vinder hver eneste gang😍. Autenciteten og local life står i kø og her er intet mindre end fantastisk😍 - julegæsten ska ha fuld valuta for pengene og imorn er der atter en dag😂♥️☀️🇮🇩
    #malaysia #langkawi #temple #skybridgelangkawi #scootertrip #planb #komviskrider #trætafklammohoteller #børneneholderjuleskansen derhjemmemensdevoksnefjollerrundtmedsnorklerpå♥️🎄🤿🙃