Satellit
Visa på kartan
  • Dag 148–154

Luang Prabang

21 februari, Laos ⋅ ☀️ 32 °C

Vi har nu været i LP et par dage. Hotellet de første tre dage har været nogenlunde. Desværre uden pool og det er noget man savner i heden. Dagstemperaturer er hver dag over 30 gr. Vi lejede en scooter og kørte byen og området tyndt. Besøgte bl.a. Kuang Si vandfaldet knap en times kørsel fra byen. Virkelig flot vandfald der bestemt er et besøg værd. Vi har også været på diverse markeder. Sejlet over Mekong floden. Set munke gå tiggergang kl 06 om morgenen. De sidste par dage i byen bliver ren afslapning ved poolen på vores nye hotel.

Ad de mest elendige bumlede monkeytrails har vi scootet rundt i støv til anklerne og fået ømme rumper, men forsatte alivl fordi liiiiige rundt om næste hjørne er den næste landsby og bjergtop. Her er meget autentisk og vi er bestemt begejstrede og imponerede over d ekstremt primitive hytteliv i bjergene.
    #laos #luangprabang #vangvieng #waterfall #locallife #scootertrip #monks #sunset #stormandendnustørretræ #nature #vikafåbrødforførstegangi100år🤩