• Day 166–171

Gili Air

March 10 in Indonesia ⋅ 🌧 26 °C

Igår gik vi tur i en lille fattig landsby og kom forbi en lille platform midt i al skraldet, hvor kvinder og børn sad på jorden og sang i anledning af børnefødselsdag. Jeg blev inviteret med på gulvet og Steen måtte kigge på lidt på afstand sammen m mændene. De sang mens kage blev delt rundt og vi fik begge local food, som smagte spicy godt. De grinte meget til/ad os, snakkede løs på indo og insisterede på at vi gik hjem m hver vores slikpose🇮🇩🧡. Tak, vi donerede slikposerne til et par andre børn🧡En time senere blev d øsregn, sån for alvor og ingen af deres små huse og hytter ligner noget, der ka klare en regntidsregn😳. I dag på vej t Gili Air så vi vandet, der hev træerne med sig ned ad bjergsiderne, træer, der lå på hustage, spærrede veje og regnvandsfloder alle vegne, der løb ind i folks hytter. Shit, regntidsregn er ik for sjov og nøj folket her er seje😳💦🇮🇩🏝️😍
    #lombok #giliair #birthday #demderharmindstgiveroftemest #localpeople #rainseason #nubehøverviikmereregn #skoeneihåndenogsåafsted