• Day 164–166

Senggigi Lombok

March 8 in Indonesia ⋅ 🌧 30 °C

Så er vi tilbage på Lombok. Men det var en lang rejsedag i går. Vi forlod hotellet kl 5 om morgenen. Tog en taxi til Phuket lufthavn og ventede i 2 timer inden vi fløj til Kuala Lumpur og lande lidt over 10. Næste afgang var kl 16 så der var nogen timer der skulle slåes ihjel. Vi skulle starte med at skifte terminal. Kuala Lumpur er en af verdens største lufthavne og består af to terminaler KLIA 1 og KLIA 2. Der kører tog nonstop mellem terminalerne. Nå vi er vant til lufthavnen så alt gik fint.
    Kl 16 skulle vi flyve og vi gik ombord. Af ukendte årsager blev vi forsinket 2 timer. Derefter 3 timers flyvning og det uden at få vådt eller tørt. Super Air Jet serverer nemlig nul og niks. Sluttede af med den lille ekstra oplevelse at netop som vi skulle lande og hjulene næsten rørte jorden trådte piloten speederen i bund og vi tog en “go-around” pga skiftende vindforhold.
    Så gennem paskontrol hvor Visa for to koster 450kr så gennem tolden der lige skulle tjekke Jettes medicin. Ude fandt vi vores ventende taxi og klokken 23 var vi fremme.