Satelita
  • Dzień 30

Daily routine ☀️

31 marca 2020, Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Es sind scho 2 Wuche ume siti ez in Perth feststecke..Zit rennt doch irgendwie 😆 han immerno 9 Wuche vor mir 😊 han scho es paar Plän, A, B und C 😂 abr wie sich das ez alles entwicklet und wenni chan witerreise staht no ide Sterne 😅

Langsam het sich au alles chli ihpendlet. Ich bin immer am morge am 7ni wach will s'Huus so hellhörig isch 🙈 den machi Morgesport -> Yoga uf de sunnige Terrasse bevori z'Morge iss. Den sitzi uf mini Lounge zum z'mörgele und luegge uf's Meer use und gnüsse d'Morgestimmig 😊
    Spöter hani Online Englisch, das funktioniert super und macht riesig Spass 😆 den hani meistens Ufzgi woni erledige und susch nachli Englisch Grammatik woni selbstständig drah bin.

Den isch schogli mal zit für's Z'mittagesse 😂

Am Namittag gats täglich am Strand 🏝☀️ achh de isch soo schön!🥰 Wit und breit hets kei Mensche und chan Stunde am Strand sitze, de Welle zuelose und es Buech lese. Mengisch chans u fest winde und den hani amigs fast chüehl 😂🙈 aber im allgemeine isches +/- 25 Grad🌡

Am Strand "z'lebe" hani scho immer mal wele und ja es het uu vieli Vorteil 😆 jede Abig gani goge de Sunneuntergang ahluegge, nimm mis Bier mit und sitze in Sand🍺 Aber ich vermisse eusi Berge! 🏞 und vorallem de Schwiizerchäs 😂 sogar de Mozzarella schmöckt da andersch.

Sehr praktisch isch das alli Aussies en Grill diheime hend 🍗🥗 also mueni nöd so viel überlegge wases amigs zum Z'nacht git 😋 Aber doch chochi amigs au so typischi Schwizergricht wie Äplermakkeroneuflauf 😍 und Ghackets.

Täg gönd immer so schnell ume und ich bin jede Abig todmüed vom nüt mache 😂
    Czytaj więcej