Australia
City Beach

Oster-Vorbereitige

April 10, 2020 in Australia ⋅ ☁️ 28 °C

Aktion; Eierfärbe 😂
    Han Lebensmittelfarb postet zum traditionell Ostereier färbe. Fazit: Nöd nur d'Eier sind blau sondern au de Sabi ihri Händ 🙈😅🤦‍♀️ Zerst hani d'Farb is Wasser tah und denkt d'Eier nimmt d'Farb sicher ah. Denkste..🙈 nix isch passiert. Also hani halt d'Farb id Finger gno und vo Hand ahgmale. Mer het nachher ide Chuchi gseh dasi Ostereier gfärbt han 😂 Nach 24h sind den au mini Finger nüm Blau gsi 😊 --> Dank Wöschmittel 😆

Den hani en Osterchueche bache und de isch uuuu fein. Han extra en Grosse und en Chline gmacht, dassi probiere chan ob de mir au würkli glunge isch und alles wasi dezue chan sege - de Chlini hani ganz gesse 😂😆
    Zum Schluss na Puderzucker selber hergstellt 👌

Mjammii..chans chum erwarte bis endli Ostere isch..haha wie es chlises Chind voller Vorfreud😋😊🎍🥚🐓

Blaues Bootshaus

November 19, 2019 in Australia ⋅ ⛅ 21 °C

Nach einem leckeren Frühstück im Hotel nahmen wir heute die Fähre nach South Perth. Von dort aus marschierten wir dem Swan River entlang bis zur Heirisson Island. Auf dieser Insel gibt es Kängurus, welche wir relativ schnell an einem schattigen Platz entdeckten. Von dort aus ging es wieder dem Fluss entlang zurück nach Perth.
    Am Nachmittag besuchten wir nochmals den Kings Park. Leider war die Aussicht nicht ganz so gut wie am Sonntag. Perth war mit Rauch überdeckt von den Waldbränden in der Nähe der Stadt. Wir machten einen Spaziergang durch den botanischen Garten. Wir sahen verschiedene Pflanzen und Bäume, welche nicht einmal Mami oder Papi kannten. Am Ende des Parks war das blaue Bootshaus, ein beliebtes Fotosujet hier in Perth. Wir mussten sogar anstehen, um Fotos zu machen.Wieso es so beliebt ist, fanden wir leider nicht heraus.

In Perth "gfange"

March 26, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 30 °C

Für die nöchste 3 Wuche hani mich entschiede imne Airbnb mit 5 andere Lüüt z'wohne. D'Unterkunft isch 40 Minute weg vode Stadt und lit 250 Meter vom Meer entfernt 😊

Mir isch wichtig gsi, dass wenns zunere Usganssperri chunt in Australie dasi es schöns diheime han und au chan in Garte ligge und sünnele ✌ ☀️🌡 de Tag dur isches ahgnehmi 32 Grad.

Wie schöns doch isch, sis eigene Zimmer zha, en Schrank zum alli sini Sache ufhänke und eifach wiedrmal Ordnig schaffe ih dem Rucksack.

Han eh eigeni Terrasse, gsehne direkt ufs Meer und gnüsse jede Abig de Sunneuntergang 🌅 chönt also echt schlimmer si 😋

Solangs no gat wirdi ab und zue en Tagesusflug vo Perth us unterneh. Aber langwilig isches mir ganz und gar nöd. Tuene täglich choche, chli spörtle (jogge odr chraft), gane an Strand und tuen Englisch lerne 😁 Es git soviel verschiendi Stränd woni ane gah chan, also puuri Abwechslig 😋 de Sand isch puderwiss und so schön fin, aber er chläbbt au überall 😂

Happy Easter

April 12, 2020 in Australia ⋅ ☁️ 25 °C

En mega schöne Osterbrunch im Garte mit Meersicht 🥰

Min Zopf het mer echt chöne esse 😂 er het au würkli Konsistänz nach Zopf gha, er isch mer eifach nöd so schön ufgange wieni mir das gwünscht hetti 😄 aber mer hend alles gha was mer füren Osterbrunch brucht 🙂

Sogar Eiertütsche hemer gmacht nur s'Aromat het gfehlt 😂😂

Bevor mer brunchet hend hemer en Spaziergang am Strand gmacht 😊 hend en Kater vom vorherige Abig gha😂🙈 D'Fläsche Rotwii isch irgendwie schneller weg gsi als mer denkt hend. Und zum Dessert hemer na Glace mit Amarula gha 😍😋 s'einzige gschide wo im TV amne Samstigabig gloffe isch, isch Charlie and the chocolate factory gsi 😆

Zit für mich

April 8, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 28 °C

Han also nanig gnueg vom Strand, em Meer, de Sunne und dene Sunneuntergäng ☺️🌅🏝☀️
    Gnüsse jede Tag! 😎 langsam bini au schön brun 😂🙂

S'einzige Buech woni uf mini Reis mitgno han isch das inspirierende Usfüllbuech vode Michelle Obama. Es lat mich richtig über's Lebe nahdenke, wer bin ich, was wott ich us mim Lebe mache, würi öpis anders mache wenni nomale zrugg chönti etc..

Nebst Frage erwarted eim immer wieder tolli Zitat.
    Im Moment passt das grad am beste zu mim Lebensabschnitt: "Wenn wir nach neuen Perspektiven suchen und unsere Komfortzone verlassen, können wir mehr über uns selbst lernen. "

Ich und Veränderige 🙈 ich han mich mega gfreut uf mini Reise dur Australie, han u vieli Sache planet, wasi alles möcht erlebe und gseh, aber vorallem isches für mich en riese Schritt gsi alleige zgah. Ich bin de volli Planigsmensch und ih letzte Zit isch kein Plan ufgange 😅 han bereits jetzt scho so viel über mich selber glernt und ohni Plan gats also au ☺️😉

Hard work

April 7, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 29 °C

Bizzeli schaffe schadet au mir nöd, susch wirdi echt no zu bequem 🙈😊

Han 2h glettet am Sunntig, dem wo's Huus ghört machts nöd würkli gern und het all sini Hemder gsammlet 😅 defür weissi jetzt was glette (bügle) uf englisch heisst 😆 haha
    Geg de Schluss hanis also echt im Griff gha würi meine 🙋‍♀️ wird abr au in Zuekunft mini Swiss Bluse immerno glette lah, so gern machis ez au nöd dasi mi drum risse 😂

En grüene Dumme hani nöd, abr bin richtig stolz uf mich wieni die Pflanze han chöne zruggschnidde dases einigermasse nach was usgseht 🌿🌻🌷🍃 Fenster putzt und all Spinnenetz entfernt 🙈 han immerno eh Spinnephobie, aber mer hend churzfristigi Fründschaft gschlosse gha 🕷 han immer höflich gfröget, ob sie sich churz move chan damiti ihres diheime chan suber mache, wenn sie nöd het wele hani de Bese zur Hilf gno haha 😂😂 Jetzt isches endli wieder gmüetlich, dasi im Garte use verwile chan.

Mitem Choche hanis au zimli im Griff 😄 macht u viel Spass, abr muen amigs na viel überlege was choche söll, damiti chli variiere, isch au s'einzige woni würkli fest studiere muen 😂

Alge

😍😍😍😍

4/7/20Reply

DELAY due to bad weather

April 21, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 23 °C

Befinde mich immerno uf sichererm Territorium😂 Ide letzt paar Täg hets sofest gwindet dasi echt froh bin isches nanig uf hohi See gange. Mer wird scho schlecht bim Gedanke dases so fest chönt schaukle 🤢

Bin also immerno in Perth, es isch warm bi 23 Grad, sunnig, aber sooooo windig 🌬
    Da nix mit gross Sünnele isch, hani endli en Lade gfunde woni es Stirnband und Händsche cha poste - mer weiss nie ob mers doch na brucht 🧣🧤 han ehrlichgseit nöd demit grechnet dasi das Equipment uf minere Reis bruche 🙈 jetzt bin au ich ready und chans chum erwarte 😊⛵👐

Am Sunntigabig tueni immer Kübel usestelle, ich 😅🙈 ach...ich hasses! Han mir selber gseit wenni je hürate, denn muen das min zuekünftige Ma mache 😂 ich tuen liebend gern Wäsche, Glette, Putze etc.
    Abfalltrennig isch in Australie auch ganz andersch und het chli Zit brucht zum drihcho, also verstah tuenis immernanig, aber weiss zumindest so halbe woni was inetue muen😋
    Da de Bsitzer vom Huus nöd ume gsi isch hemer nöd gnau gwüsst wele Abfall sie am Mäntig abhole, drum hemer all Chübbel ad Strass abegstellt 😂😂

Zum an Strand gah isches biz windig, aber wenn d'Sunne da gsi isch isches doch sehr warm gsi; also bin trotzdem mitem Bikini uf de Balkon und han zwei Tüechli debi gha zum mich jederzit chöne ihmummele wenn eh Wulche cho isch 😂👙

Ih Zwüschezit hani mal eh Software abeglade zum mich druff Vorbereite, wenni mi im Summer bide Skyguide bewirb. Bin nach de Ihleitig scho so kaputt gsi, dasi nödmal han chöne ahfange mit de Üebige 😅 Cheibe ahstrengend wenn mer mal wieder biz was mache müen 🙈

En Mitbewohner isch Choch und er het scho es zweitsmal es mega Menu für eus zuebereitet 😍

Interessant findi das in Australie d'Löhn wüchentlich uszahlt wärdet, au zahled sie Mieti jedi Wuche. Was mich gschockt het sind Chündigungsbedinige wo sie da hend. Es variiert natürlich aber meistens sinds 2 Wuche 😮

Ich hoff jetzt dases spötistens am Dunnstig losgat ⛵ d'Australier sind so gechillt ih allem und bin erstunt wie easy ich das ganze nimm 😊 wenn nöd hüt den ev. Morn oder susch übermorn 🤷‍♀️😁 Geduld ha und abwarte isch nöd si mis, aber halte mich guet würi meine 😄 bliebt mer ja au nüt anders überig haha

Moments like this

April 2, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 25 °C

Hüt isch Wöschtag gsi 😆 alles id Machine rüehre und 40 oder 60 Grad wäsche kenneds nöd, sondern es git eifach eis Programm 😂 es isch mer nüt ihgange also alles bestens. Den hani mini Wösch s'ersti Mal so ufghänkt. Wenn mer en Tömbler diheime het gat das ebe viel schneller. Defür weissi jetzt was es Chlübbli uf Englisch heisst zum'd Wösch ahmache 😁

Da ich immerno kei Mehl gfunde han hani fast gezwungenermasse sone Fertigpackig Brownies möse chaufe, aber die sind na fein gsi, so richtig schoggi schoggi halt 😍😊 sie gsehnt nöd so schön us willi keis Blech gha han und eh Gratinform han müesse meh 😂

Die Wassermelone het na eh Gschicht dehinter 😅 han die scho länger her postet und möse heiträge willi keis Auto han und han nachher 2 Täg Muskelkater gha willi soviel postet han 😂 und woni dir hüt ufgschnitte han het sie eifach so plumpig usgseh 🙈 fein isch si na gsi abr han also meh en Wassermeloneshake gha 😂

Hüt hani es Auto dörfe uslehne und gfunde ich gan mal go luegge ob ih dem Outlet doch en Lade offe het 😊 aber neeiiii...😮😒 sonen richtige trurige Hundeblick, chan eifach nöd go shoppe het abr au was guets und zwar chani kei Geld usgseh, aber han halt doch id Läde inegluegget und het scho paar cooli Sache gha 😅😄

As Autofahre hani mi uf de andere Site gwöhnt, passiert mer abr immerno dasi zerst de Schiebewüscher ihstelle anstelle vom Blinker 😁
    Achhh..aber vermisse de Bobbi scho (mis Auto) 😂 d'Ramona het mer es Föteli gschickt, sie isch grad am lerne Autofahre und füehrt de Bobbi us. Guet ahgschnallt isch er au also chan nüt passiere😂😂😂

Bizzeli Heiweh

April 15, 2020 in Australia ⋅ ☁️ 21 °C

Hüt het mich s'Heimweh es bizzeli ihgholt.

Mini Schwöstere hend mir es Briefli mitgeh woni gnau ih somne Moment han dörfe füreneh und lese! Soviel liebi Wort wo mis Herze berüehrt hend dasi nurna meh brüellet ha 😂❤ Wür eu gern mal fest fest knuddle 🤗

Susch chömer eus amigs echt uf'd Nerve gah und ich bin froh wenni mal mini Rueh han, aber solangsam vermissi Eu 😅😘 Niemertem woni s'Züg chan wegässe (ez mueni alles alleige esse 😂), Chleider chan uslehne ohni z'fröge, heicho und hallo rüeffe (chani scho, abe niemert seit öpis), en Lachflash ha, umechiffle, eu ufd Nerve gah oder chrüzfalsch Singe im Auto etc.🙈 Zum Glück hemer ja ganz vieli Fötelis und Videos woni eu nöd vergesse chan 😋😉 Und Facetime tuet au immer guet ❤

Zum biz Lache hani ahgfange Divertimento in Südafrika luegge. Bizzeli Heimatstimmig isch ufjedefall ufcho 😊

Daily routine ☀️

March 31, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Es sind scho 2 Wuche ume siti ez in Perth feststecke..Zit rennt doch irgendwie 😆 han immerno 9 Wuche vor mir 😊 han scho es paar Plän, A, B und C 😂 abr wie sich das ez alles entwicklet und wenni chan witerreise staht no ide Sterne 😅

Langsam het sich au alles chli ihpendlet. Ich bin immer am morge am 7ni wach will s'Huus so hellhörig isch 🙈 den machi Morgesport -> Yoga uf de sunnige Terrasse bevori z'Morge iss. Den sitzi uf mini Lounge zum z'mörgele und luegge uf's Meer use und gnüsse d'Morgestimmig 😊
    Spöter hani Online Englisch, das funktioniert super und macht riesig Spass 😆 den hani meistens Ufzgi woni erledige und susch nachli Englisch Grammatik woni selbstständig drah bin.

Den isch schogli mal zit für's Z'mittagesse 😂

Am Namittag gats täglich am Strand 🏝☀️ achh de isch soo schön!🥰 Wit und breit hets kei Mensche und chan Stunde am Strand sitze, de Welle zuelose und es Buech lese. Mengisch chans u fest winde und den hani amigs fast chüehl 😂🙈 aber im allgemeine isches +/- 25 Grad🌡

Am Strand "z'lebe" hani scho immer mal wele und ja es het uu vieli Vorteil 😆 jede Abig gani goge de Sunneuntergang ahluegge, nimm mis Bier mit und sitze in Sand🍺 Aber ich vermisse eusi Berge! 🏞 und vorallem de Schwiizerchäs 😂 sogar de Mozzarella schmöckt da andersch.

Sehr praktisch isch das alli Aussies en Grill diheime hend 🍗🥗 also mueni nöd so viel überlegge wases amigs zum Z'nacht git 😋 Aber doch chochi amigs au so typischi Schwizergricht wie Äplermakkeroneuflauf 😍 und Ghackets.

Täg gönd immer so schnell ume und ich bin jede Abig todmüed vom nüt mache 😂

City Beach