Hard work

April 7, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 29 °C

Bizzeli schaffe schadet au mir nöd, susch wirdi echt no zu bequem 🙈😊

Han 2h glettet am Sunntig, dem wo's Huus ghört machts nöd würkli gern und het all sini Hemder gsammlet 😅 defür weissi jetzt was glette (bügle) uf englisch heisst 😆 haha
    Geg de Schluss hanis also echt im Griff gha würi meine 🙋‍♀️ wird abr au in Zuekunft mini Swiss Bluse immerno glette lah, so gern machis ez au nöd dasi mi drum risse 😂

En grüene Dumme hani nöd, abr bin richtig stolz uf mich wieni die Pflanze han chöne zruggschnidde dases einigermasse nach was usgseht 🌿🌻🌷🍃 Fenster putzt und all Spinnenetz entfernt 🙈 han immerno eh Spinnephobie, aber mer hend churzfristigi Fründschaft gschlosse gha 🕷 han immer höflich gfröget, ob sie sich churz move chan damiti ihres diheime chan suber mache, wenn sie nöd het wele hani de Bese zur Hilf gno haha 😂😂 Jetzt isches endli wieder gmüetlich, dasi im Garte use verwile chan.

Mitem Choche hanis au zimli im Griff 😄 macht u viel Spass, abr muen amigs na viel überlege was choche söll, damiti chli variiere, isch au s'einzige woni würkli fest studiere muen 😂