Camping im NP

July 12, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 24 °C

Es isch nöd eifach gsi in Exmouth en freie Campingplatz z'finde, da Schuelferie sind und d'Aussies Ferie im eigene Land müend mache (Corona 😅) Hend praktisch jedi 2ti Nächt müesse alles wieder zemepacke und de Campingplatz wechsle wills nur immer freie Platz gha hend für max. 2 Nächt 🙈 so sind mer (bzw. ich) nöd us de Üebig cho s'Zelt uf und abbaue 😅 Au hemer immer eh schnelleri Methode gfunde wies eifach gat 😁

Ganzen schöne Campingplatz isch im Nationalpark gsi, unmittelbar am Meer 🏝😊 und es het nur wenigi Plätz gha und ca. 20 Meter Abstand ✌😋

De Tag dur simer nomale goge Schnorchle🐢🐟🐬🦈🐚 so unglaublich schöni Unterwasserwält und eifach chli am Strand verwile und d'Ussicht uf das schöne azurblaue Wasser gnüsse 🏝😍

S'absolute Highlight isch währedem Sunneuntergang passiert 😊 De Kurt isch ufem Standup Paddle gsi und ich am Strand ames Buech lese. Und plötzlich gumpt en Wal usem Wasser 🐋 OMG!! bin mer zerst nöd sicher gsi obi mine Auge traue chan, wills vom Reef her so höchi Welle gha het, aber bim zweite Mal bini mir den sicher gsi. Wow 😊😍 bin sprachlos gsi!