Let’s go camping! 🚐

September 21, 2023 in Australia ⋅ 🌙 22 °C

We moeten iemand aan jullie voorstellen. ‘Berry’ is vanaf nu onze nieuwe reisgenoot. 🚐 Tijdelijk gehuurd bij Cruisin’ en nu een belangrijk lid van de familie. 👨‍👩‍👦 Berry is wat op leeftijd en heeft hier en daar een klein mankementje. Denk aan een kastdeurtje die net niet goed in het scharnier zit of een gordijntje die net niet lekker aansluit. Als het goed is heeft Berry al veel avonturen mogen beleven. 😜

Na een flinke shopsessie van ruim een uur hebben wij alle boodschappen binnen. Vooral even extra groente en fruit. Na Japan (waar alles gefrituurd of gebakken werd) is het even tijd voor normaal eten. Hoe lang gaan we dit volhouden?!🍇🍑🥒🥦🍞🥔

Ruim 2,5 uur scheuren met Berry, direct langs de oceaan, reden wij richting Daintree, het regenwoud. Het is hier groen, ontzettend groen en ons campingplekje ligt direct aan zee. 🌴🌳🌲🌱Een zee waar wij niet mogen zwemmen vanwege roggen en krokodillen. 🐊Welkom in Australië!

De rest van de avond proberen wij Berry beter te kennen. Gebruiken Berry voor het koken, afwassen en ons bedje opmaken. Het voelt nog wat onwennig, maar morgen zullen wij ons vast weer voelen als ervaren kampeerders!