Onze draai vinden met het camperleven

September 23, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Daar sta je dan, met Berry de motorhome midden in het oudste regenwoud van de wereld. 🚐 Praktisch direct aan het strand en honderden muggen. 🦟 Na 2 maanden van reizen door, voornamelijk steden, moeten we even onze draai weer vinden van het camperleven. We genieten van het vele buiten zijn en onze afwas/kookroutine loopt steeds gesmeerder! 💪🏻

🐊 Gisteren begonnen wij onze dag met krokodillen spotten 🔍 In een bootje gingen wij de Daintree river op. En direct was het raak! Een mega groot mannetje lag te chillen in de rivier. Helaas was deze krokodil wat verlegen en hebben wij alleen zijn neusgaten en ogen mogen bewonderen. 🐊 Vlakbij onder een boom lag nog een vrouwtje te chillen. Wow wat een beesten! Even wat verderop lag er eentje languit te genieten van de zon. En dit was nog maar een kleintje😮 De gids vertelde dat de krokodillen dagelijks gezien worden in de zee, voor Daintree. Nou, mooi niet dat deze twee Hollanders verkoeling gaan zoeken in de zee 🌊

🌱 Vandaag stond in het teken van hiken. Een goed aangelegde steiger vormde een perfecte route door het regenwoud. Wow! Zo mooi. En het had daarvoor net keihard geregend, waardoor het regenwoud extra lekker rook!🤍 Deze hike kwam uit bij het strand. Zo bijzonder, het regenwoud grenst direct aan het strand! 🏝️

De rest van de tijd vermaken wij ons op de camping. Wasjes moeten gedraaid worden, biertjes gedronken worden en boekjes gelezen. Het leven op de Australische campings is goed en fijn! 🚐