Anden dag i New York 16/7

July 16, 2016 in the United States ⋅ ☀️ 25 °C

Vi starter dagen med en god morgenmad og er inde ved american national museum of history omkring kl. 12. Her mødes vi af 45 forskellige museumsrum! Det kunne man jo bruge flere dage på, hvis man ville. Vi havde lavet planer for hele dagen, så nogle rum blev gennemgået lidt hurtigere end andre. Man kunne i en af rummene se hvir meget man vejede på de forskellige planer - for eksempel så vejer jeg 2780 pound på solen 307 poundpå jupiter.

Videre fra musset så fik vi frokost i central park, hvor vi spiste vores hjemmelavede sandwich med en lille brik juice. Det var hyggeligt!

Efter frokost bevægede vi os ned mod det outlet vi havde været ved dagen før. Vi prøvede også noget, men tanken om at det kan findes billigere er jo altid der.

Til aftensmad slog vi en smut forbi columbus circle, hvor der er en stor statue af christistofo columbus og er flot springvand. I denne rundkørsel ligger trump tower også. Han har godt nok mange penge den mand!!
    Vi gik til den nærmeste subway og købte aftensmad og spiste det henne ved springvandet.

Dagen endte inde på det menneskefyldte times sqaure! Hold nu op hvor var der mange mennesker! Vi fik set en masse brand stores fra blandt andet disney og m&m's samt carlos bakery fra TLC(dog ikke den rigtige, den ligger lidt uden for new york).
    Efter alle de mennesker var det forfriskende med en mcflurry også gik turen hjem med subwayen!

Rigtig god dag! Jeg sov også som en sten denne nat!