Første dag i Las Vegas 13/8

August 13, 2016 in the United States ⋅ 🌙 32 °C

Første nat på vores hostel i Las vegas var kold, vi havde ikke fået tæpper og airconditionen kørte på fulde trøn. Jeg måtte stå op og tage gemacher og en trøje på. Udover det så er det et fint hostel, hvor vi bor 8 mand på et værelse. Der er ikke så rent, men det er til at klare.

Vi fik medbragt morgenmad nede i fælles spillerummet, hvor vi overhørte nogle nordmænd, som lavede pandekager. Vi fandt senere ud af at det var gratis, så det må vi prøve i morgen! Vi sad ved siden af nogle asiatere. De kunne ikke finde siruppen og tog derfor spray margarinen og sprayede en lille klat på tallerkenen. Jeg var ved at dø af grin 😃 De fandt heldigvis sukkeret. Det skal dog siges at da jeg kiggede og de var færdige, var margarinen altså også væk 😃

Vi tog derefter i Lad Vegas Premium Outlet, som var gigantisk. Det var udendørs, men vi gik næsten ind i hver anden butik, så vi mærkede ikke til den ekstreme varme på over 40 grader. Vi fik shoppet og jeg har nu købt en kuffert, hvor alt mit shopping kan være i. Så jeg må ikke købe så meget mere.

Vi blev der helt til om aften. Der var så mange butikker at det tog hele dagen.
    På vej hjem kørte vi rundt i Las Vegas igennem The Strip, som er gaden hvor det ligger tons vis af casinoer, hoteller osv. Den og Fremont St er der hvor det hele sker!
    Det var rigtig flot, men meget ekstremt. De har et mini Eiffeltårn, Sfinksen, en pyramide og kæmpe springvand. Det er virkelig ekstremt! Det var meget sjovt at se. Jeg blev dog ret træt efter en hel dags shopping. Vi kom hjem og gik i seng 😃

I morgen er planen at tage ind til byen på gåben og se den!