Anden dag i Las Vegas 14/8

August 14, 2016 in the United States ⋅ ☀️ 39 °C

Vi kom op og fik hjemmebragt morgenmad. Vi har fundet ud af at der i Las Vegas er varmest i mellem 16 og 18, så vi ville vente med at tage ind til byen efter det. Vi blev derfor i poolen og slappede af med kryds og tværs og solbadning. Inden vi skulle slappe af fik vi dog lige bestilt Zipline billetter også kaldet svævebane. Vi skulle svæve over en gade, Fremont Street, som er en gade fyldt med liv iform af Kasinoer, dansende piger og scener med forskellige optrædende.

Inden vi tog ned til byen, tog vi ud og handle noget morgenmad til dagen efter. Da vi kom tilbage til hostellet gik vi ned til Fremont Street for at finde en buffet restaurant, som Louise havde fundet på nettet. Da vi kom ned på gaden fik vi lidt af et chok. Hold nu op! Der var halvnøgne damer, som dansede for drikkepenge, kasinoer på rad og række med blinkende lygter over det hele og en stor skærm i taget. Hele gaden var dækket af med en form for tag.

Vi kom ind på Paradise Buffet. Mums, det var godt! Jeg fik en stor steak og kartoffelmos og god salat til og en Bud Light øl. Der var også forskellige former for dessert, kage, is osv 👏🏻

Efter en god omgang mad, skulle vi selvfølgelig lige prøve en maskine eller to på et kasino. Vi vandt desværre ikke noget, men det var sjovt :)

Der var nu en time til at vi skulle zipline og vi havde swt en bar med slushice, hvor der selvfølgelig er alkohol i, det er jo Las Vegas. Vi købte sådan en af letpålædt dame. Det skal man åbenbart være for at arbejde i Vegas :)

Så blev kl. 23 og vi skulle ud og flyve 140 feet over jorden. Det var vildt fedt! Vi fløj ligesom supermand med selen i ryggen. Man kunne se alle mennskerne nede på gaden og alle lysene fra skiltene osv. 😃
    Vi fik taget billeder, sol vi købte. De kan ses når jeg kommer hjem.

Inden Zipline turen fik vi udleveret en invitation til en lidt eksklusiv klub, hvor der var balkon med udsigt over gaden. Vi skulle selvfølgelig lige ind og se det efter vi havde været oppe og flyve. Da der var ret godt musik derinde gav vi den gas på dansegulvet for derefter at gå ud på balkonen og nyde udsigten.

Kl. 00.30 besluttede vi os for at gå hjem, da der jo også er en dag i morgen, som skal udnyttes en smule.