Tredje dag i Las Vegas 15/8

August 16, 2016 in the United States ⋅ 🌙 32 °C

Vi kom seng hjem i går efter en rigtig hyggelig aften inde på Fremont street, så vi sov lidt længe i dag. Vi stod op omkring kl. 10. Det første vi gjorde var at åbne Louises computer og se billederne fra Zipline i går. De var okay, men det var ikke alle der var lige gode.
    Klokken blev 12 inden vi var færdig med morgenmad, så der skulle vi til og igang :)

Vi gjorde os klar og kom afsted ind mod "Treasure Island", hvor vi havde læst at der skulle være et show med nogle skibe osv. Skibene var der, men der var ingen shows længere. Det kan skyldes en gammel guide bog 😃 Det er en fra biblioteket, som er over 10 år gammel.

Vi gik bare videre til et stort overdådigt shoppingcenter, cæsars palace som er et hotel og et springvandsshow. Shoppingcenteret kan der ses billeder af. De taler for sig selv. Det var vildt! Det viser bare den rigdom der florerer herovre.

Springvandsshowet var mere end imponerende! Det skal i se video af når jeg kommer hjem! Det var lavet efter et stykke klassiske musik! Det var genialt.

Efter det gav vi op i forhold til varmen og kig tilbage mod bilen. Inden vi nåede bilen skulle vi lige prøve er par maskiner mere. Jeg vandt faktisk en dollar, men jeg spillede den op. På vej hjem kørte vi på Sonic. Fastfood kæden, hvor de har holde pladser og de bringer maden ud til bilen. Vi tog det dog med tilbage til hostellet og spiste det ved poolen. Vi kom ud for at der ingen parkeringsplader var, så jeg måtte ind og spørge. Man kunne åbembart få en nøgle til at port og holde bag den.
    Efter maden gik vi i pool fordi det var så varmt. Det var dejligt selvom solen var gået ned.
    Resten af aften gik med at spille kort og snakke. Total pigehygge 😃

Imorgen står den på Death Valley og Los Angeles. Godnat!