Rejsedag til Los Angeles 22/8

August 22, 2016 in the United States ⋅ ☀️ 28 °C

Så kom dagen hvor vi måtte forlade Panama. Men som i nok har kunne læse, så gør det ikke så meget. Panama har ikke vist sig fra den bedste side.

Om morgen ringede jeg til min farfar, som havde haft ringet om natten. Han har endelig fået en tid ril operation. Det er så dejligt! Det er altid dejligt at snakke med ham. Han er god til at holde humøret højt!
    Efter det skulle fødselsdagsbarnet jo ringes op. Morten havde fødselsdag, så selvfølgelig skulle han da have en hilsen! Det var dejligt lige at høre fra dem igen!

Vi fik spist morgenmad og så måtte vi praje en taxa for at komme i lufthavnen. Jeg gik ud og fandt en, men glemte vidst lige at fortælle at vi havde meget baggage. Vi fandt ud af at hans bagaggerum var i stykker, så der røg 5 tasker og louise på bagsædet og mig og min backpack på forsædet. Det var noget at en tur 😃

Vi om i lufthavnen og indchack gik hurtigt og vi havde nu 1,5 time til at vi skulle flyve. Jeg købte derfor en vand. Jeg fandt så senere ud af at de i Panama åbenbart ikke stoler på deres medarbejdere for den vand måtte jeg ikke have med, selvom jeg havde købt den efter sikkerhedskontrollen . Vi havde nemlig en sikkerhedskontrol mere som blev stillet op ude foran gaten.

Nå vi kom med og flyveturen gik fint. Jeg nåede at se hele 3 film :)

Da vi landede skulle vi igennem USAs border protection, hvilket også gik fint. Louise kom ind på hendes studie visum som var meningen, så det var bare super. Nu ventede der bare en tur på ca 1,5 time med offentlig transport med i alt 6 store tasker og tre små tasker. Det var vildt, men vi gennemførte og kom frem!

Jeg er helt smadret nu. Godnat 😴

*billederne er Los Angeles fra luften*