Sjette dag i LA 28/8

August 28, 2016 in the United States ⋅ 🌙 22 °C

Efter en lang dag i går sov vi længe. Det var jo trods alt søndag. Jeg startede dagen med at snakke med farfar indwn hans forventede operation om mandagen. Det er altid hyggeligt. Jeg elsker når jeg kan få ham til at grine lidt. Jeg fik også snakket lidt med mor og Morten, hvilket også altid er hyggeligt. Inden vi skulle ud og se de kendtes paradis snakkede vi med Pernille og fik det sidste nye fra kollegiet og generelt Danmark. Efter et par timers snak måtte vi indse at vi måtte afsted, hvis vi skulle afsted i dag :)

Vi kørte med Justin Biebers hus i bydelen Calabasas, men fandt hurtigt ud af at de kendte elsker deres privatliv. Han lever inde blandt nogle gader som ligger bag ved en port, hvor kun folk med adgang kan komme ind. Sove længe.

Vi prøvede derefter at køre ind mod Hollywood for at se om de var muligt at se husene der. Man kunne nu køre på gaderne, men de hække som omringede husene var gigantiske! Forestil dig at klippe dem! Det var desværre heller ikke muligt at se deres huse, men vi forsøgte da flere gange både ved Jim Carrey, Jennifer Aniston og Harrison Ford. Oppe ved Harrison Ford kom vi ind i et "måske" lukket område, hvor vi mødte et par i en bil, som spurgte om vi ledte efter et bestemt center. Vi sagde "nej" også kiggede de ellers bare underligt på os, så vi skyndte os at køre videre. De kørte ikke ud af den blinde vej vi vendte rundt på og mødte dem på, så vi tror de var naboer til Harrison Ford! 😮 Det var så pinligt!

Vi så dog nogle store flotte huse, hvilket var det vi kom for! 😃

Vi kørte derefter op til Griffith observatoriet, hvor vi kunne Hollywood skiltet. Det var dog desværre ret langt væk og det var tåget, så det var ærgerligt!

Vi sluttede af i Victoria Secret for at bytte en top, jeg havde købt, men som var gået i stykker.