• Day 2

Furnas, a füstölgő város

August 31, 2023 in Portugal ⋅ ⛅ 20 °C

Egyik kedvenc hely, ezért is töltjük itt a 3 napunkat Sao Miguelen.
    Reggel elindultunk körbejárni. Gyönyörű parkok, patakok, csobogó, forró víz folyik random helyekről. Elmentünk a kedvenc teázó mellett, ahonnan már látszanak a gőzölgő kaldeirák: hihetetlen, ahogy bugyog a tűzforró víz és mindenhonnan magas gőzoszlopok törnek elő. Akár főzni is lehetne benne. Szoktak is 😁
    Kávézó, ahol 4 éve is voltunk. Itt az a jó, nem pörgik túl a szendvicset, mit kérsz bele, sonka, sajt, vaj, ennyi. Két latte, meg szendvics, meg portugál süti.
    Innen kis bevásárlás, majd bementünk egy privát kertbe, ami csak augusztusban látogatható, és épp augusztus utolsó napja van, szerencsések vagyunk. Meg a tulajdonos is, mert valami eszméletlenül gyönyörű, mint egy arborétum. Tó, vízesés, óriás fák, hidak, stb.
    Ezután pedig irány a híres Terra Nostra park, ahol a földből jövő forró vízben lehet fürödni. Vagy lehetne, mi most nem csináltuk, csak sétálni akartunk, de azzal is elment vagy 3 óra. Mit is lehetne mondani róla: majd 300 éves park, és ez is leírhatatlan, gyönyörű, vadregényes és imádnivaló.
    Rejtett kis barlangok, ahol meg is ittunk egy behozott helyi sört, meg növények mindenhol, buja zöld.
    Kicsit el is fáradtunk, jöhet a következő: ebéd. Ami helyi specko főtt kukorica, a bugyborgó kénes vízben főzik nagy zsákokban. Egyszerűen behajítják a zsákot a lyukba, és ott fő meg. És 1.3 euró egy darab, Balaton elmehet a picsuba 😎
    Itt a gőzölgő kaldeirák között meg is ettük, megittunk még egy sört, vissza a szállásra, átöltözés és megyünk kirándulni.