Satellite
Show on map
  • Day 7

    Atlanta

    September 3, 2007 in the United States ⋅ ☀️ 30 °C

    Z Filadelfie do Atlanty na mě čekala nejdelší cesta autobusem na mé pouti po východu USA, která se navíc ještě neplánovaně protáhla na celých 24 hodin. Po přestupu v Richmondu a hodinové přestávce v Charlotte mě od Atlanty dělilo zhruba ještě 5 hodin, když řidič něco na cestě přejel. Dodnes nevím co to bylo, ale byli přivoláni policisté, vzali si od všech kontakty a stáli jsme na místě přes 3 hodiny. Do Atlanty jsme přijeli nakonec s pětihodinovým zpožděním a já měl na prohlídku města ani ne dvě hodiny. Pozdějším spojem jsem dál jet nemohl, protože jsem byl s kamarády na další den v Orlandu domluven na určitou hodinu. Nastoupil jsem proto rychle na metro a dojel do centra Atlanty, kde jsem si prohlídl nádherný olympijský park postavený k příležitosti konání olympiády v roce 1996 Vedle něj stála budova CNN a kousek dál stálo Georgia Aquarium, největší mořské aquárium na světě, a pavilon Coca-Coly. Na prohlídku těchto atrakcí mi bohužel kvůli zpoždění busu nezbyl čas a musel jsem letět zpátky na autobusové stanoviště, odkud mi v 18:45 jel bus do Orlanda. Do autobusu jsem se nakonec dostal jako poslední člověk.Read more