• Day 23

איזה אי צפוני

January 11, 2023 in New Zealand ⋅ ⛅ 24 °C

איזה אי צפוני אינעל דינק

הכל ירוק ומלא בכבשים, אשכרה בכל מקום כבשים. כמו מים, שגם זה לא חסר להם.
    אז אחרי שיש אוטו ומיצינו את העיר הגיע הזמן לצאת לגבעות ולהרים.
    אבל
    כמו בכל סיפור טוב, ההתחלה לא קלה. ג׳ימי שלנו לא סוחב בעלייה הראשונה, לוחצים על הגז ולוחצים… עד שהמנוע נכבה.
    ״ייתכן שמכרו לכם כאן חתול?״ שאל בצדק חבר בדיעבד (ג.מ).
    מפה לשם עומדים בצד ותוך 20 שניות (!) 2 אנשים שונים ניגשים לעזור. אחד מכוון את התנועה, נייט כבר מחבר אותנו בוו לטנדר העצום שלו.
    כולם נחמדים פה בקטע מוגזם. מחייכים תמיד ובאמת שמחים לעזור, לרוב בלי סיבה. ככה פשוט.

אל חשש, ג׳ימי שלנו (כמעט) חזר לעצמו. בעיה קטנה במד דלק (שהראה קצת פחות מחצי למרות שהיה ריק). טלפון לג׳ימי האמיתי (ההוא מהפוסט הקודם) שטיפל ואח״כ כמובן לאבי המומחה, מכוילים מחדש.

מסתבר שלא מעט בוחרים לוותר על החלק הזה באי הצפוני.
    אנחנו עפנו עליו.

מלא מקומות מיוחדים ושווים:
    התגלשות בדיונות חול ענקיות, חופים ולגונות מגניבות, מעיינות חמים, תופעות וולקניות, שמורת עצים השנייה בגובהה בעולם, נהרות ענקיים ומצוקיים, ראינו את כל גווני המים שאפשר לבקש.
    שנה אזרחית חדשה על החוף בפהייה היפה, שיט בקרוז, בסירת מנוע וחתירה של 10 קמ בקאנו, כמה מסלולים רגליים ורכיבה על אופניים, טיפה מסעדות והרבה בישולים טעימים מאוד - באמת הכל מהכל.

על זה תוסיפו נסיעות בדרכים מדהימות, שיחות, מחשבות, שתיקות ותובנות שקשה להגיע אליהן בסיטואציה אחרת. שנינו ביחד וכל אחד לחוד.
    רגעים קטנים של אושר ושמחה לצד חשש וסתם מוטרדות מיותרת ממה עושים מחר. היופי שלאט לאט לומדים לזרום עם הלא נודע.

ללמוד לקחת יום מנוחה כי אפשר (ונדרש), לתת למזג אוויר החורפי לשנות מעט תוכניות - לא לכעוס עליו, להרוויח דברים וחוויות שלא היו בלעדיו.
    לפגוש אנשים טובים ולגלות כמה יש לנו במשותף וכמה כיף להיפתח (ולראשונה גם ישראלים).

להתמודד עם אתגרים, קושי ודברים שלא חשבנו שנעשה. כי בכל זאת לא הכל פה ורוד (או ירוק), מתגברים, מסתכלים בחיוך ורצים הלאה. לומדים להסתדר עם המעט שאנחנו באמת צריכים.

ו-וואלה לומדים להעריך את מה שיש.
    את הטיול והמסע שיצאנו אליו, את החברים והמשפחה שעוטפים אותנו גם מרחוק והשיחות איתכם שעושות לנו טוב על הלב.
    להנות מארוחות ורגעים קטנים בקמפסייט או בואן שהפכנו לבית, את הזוגיות והחברות שממשיכים לבנות לנו כאן.