Satellite
Show on map
  • Day 11

    I ørkenen ☠️

    June 28, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 31 °C

    Op til en altan hvor jeg kunne sidde udenfor med min te- ahhh, indtil solen kom op over taget🙄 varmen her er helt anderledes “god” den er tør, så det er lidt bedre at være ude når det er skygge. Altså forsat mega varmt😝 i dag 41-43 grader😵 Vi startede dagen id med at være lidt forvirret over hvor vi var i forhold til parken Big Bend. Men vi fat ud af at der ligesom var 2 parker. Så vi tog på tur i Big Bend Ranch Statepark, for det er ligesom den park vi bor i. (altså ikke Big Bend) inden vi drog afsted, gik vi lige en morgentur og tog en svømmetur i poolen. (Føj den er jo for varm) Vi smurte en madpakke og tog vores mega gode køletaske med. Så kørte vi ud i den vildeste landskab - som på månen jo😳 kørte over 100 km. - men det er jo ingenting heromkring😜 vi var også lige et besøgcenter i nærheden på vejen tilbage, jeg skulle sådan tisse, og der var ingen wc’er🙄 Så jeg kørte lige “hjem” og tissede😃 (Dennis gik imens og kikkede efter slanger - han så ingen😉) første gang jeg har kørt bil i USA siden 1992😂 Det gik fint👍🏻
    Sen eftermiddagen blev brugt på at vasketøj ved den nærliggende campingplads, som er ejet af stedet her. Det var så fornuftigt😇 Vi måtte kører frem og tilbage selv om der måske kun er 500 meter. Men det er bare for varmt at gå - det er sindssygt🥵🔥 det eneste gode ved varmen var at vasketøjet var tørt på 50 min. mens vi bade i campingplads poolen, som heldigvis var lidt koldere (32 grader måske) end den pool vi var i, i går og i morges👍🏻
    Så klar til resten af ferien(med rent tøj) tog vi en øl og nød livet - endnu engang. Vi er SÅ taknemlige og jeg savner vores børn🥰 Men de har der godt💜
    Mine kjoler er med faktor 50👍🏻 og det er der brug for🔥
    Pizza til aftensmad🍕
    Read more