Satellite
Show on map
  • Day 12

    Ud i ørkenen endnu engang🔥

    June 29, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 39 °C

    Ej føj😵 vækkeuret ringede kl. 6 fordi jeg ville nå at drikke te på altanen inden solen kom. Det var barsk at komme op- men det var det værd. Vi så også lige flagermusene flyve “ i seng” dejlig at sidde udenfor, uden at det er for varmt. Vi måtte lige ned i poolen inden vores kører tur😎🏊🏻‍♀️🏊🏽‍♂️ selv Dennis er glad for poolen. (Ca. 36 grader🙄)
    Jeg smurte lige et par sandwich og hentede noget is til vores køletaske😉 man skal være beredt🔥 Det kan være farligt i den varme hvis man “strander” med bilen. Så meget vand og sodavand i boksen.
    Vi kørte i det vildest ørken/bjerge😳 Det blev meget varmt hen ved 11-12 tiden. Vi blev mest i bilen, når vi var ud og kikke var det max 10 minutter. (Også fordi Dennis var bange for farlige dyr😉)
    Vi så nogle ørkendyr😃 en kangaroo rat - en Road runner - Jackrabbit - men det eneste jeg fik et billede af var en ko😂
    Og så kaldte Dennis mig fru. Pigalopp - jeg syntes mere jeg er Mary Poppins😁 og i det tørre mudder manglede der en brik (se billede) - jeg savner et godt puslespil😜.
    Vi kørte knap 200 Km. Ud og hjem. Vi tog en hurtig middagslur (vi havde jo være frygtelig tidlig oppe😜)
    Så hoppede vi i poolen igen, der er håndklæder og det hele - det er et meget fint sted vi bor - helt alene😉😎 der har max være 2 andre i poolen, når vi har været der.
    Et par øl på værelset og planlægning af vores næste træk😉 Jeg kommer til at “savne” den tørre varme☹️
    Vi spiste godt og rimeligt billigt (og alene) på hotellets bar + en cowboy🤠
    Read more