Satellite
Show on map
  • Day 14

    Strandliv

    July 1, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 29 °C

    Der er lige et billede fra stranden i går aftes🌝
    Vi var vågne kl. 6 - men vi hvilende da lige en time mere😉 Dejlige senge og puder, der er vist også det eneste gode ved det her sted. Kæft det er gammelt og grimt!
    Vi spiste havregrød til morgenmad😁 Vi bliver jo nødt til at spare et eller andet sted🤑
    Vi tog på tur til et havskilpadder oplysnings og rescue center. Det var sjov at se. Og bagefter til et naturcenter med alligators og fugle😊
    Hjem og spise sandwich (sparer igen👍🏻) ud og shoppe lidt - Solbriller som ses på selfie😎 jeg har glemt det ene par af mine solbriller med styrke🙄 irriterende! Derfor har jeg kun nogle lilla lidt lyse briller og solen er skarp. Så derfor har jeg købt de mørke. Så er jeg bare virkelig “blind” - men så kan jeg bade med dem💪🏼
    Stranden kaldte og vi var i vandet flere gange. Selv Dennis er glad ved det🥳🥳
    Bad og ud og spise fiskeTaco🌮 bagefter så vi solnedgang og fuld månen på stranden. Vi er lige som ude på en tange, så man kan se solnedgang på den ene side og måned der står flot over vandet på den anden side.
    Og i morgen tidlig skal vi på stranden og se solopgang 🌅
    Read more