Satellite
Show on map
  • Day 14

    To the Beach

    July 1, 2023 in the United States ⋅ 🌬 31 °C

    Jeg glæde mig virkelig til morgenmad - fordi på hotellet var den fineste morgensmads restaurant hvor vi endelig skulle have breakfast Tacos🌮 (det er nemlig en ting😉) SÅ åbnede de først kl. 10🙄 Der var vi jo forlænget på farten🚗💨💨 men se billeder hvor fint det var.
    Ud af den skrækkelige by Laredo - men lige omkring et outlet center og et supermarked, det vat lige så grimt som alt det andet. Jeg fik mig dog lige en kjole mere og et par glimmersandaler😉
    Laaanngg kører dag igen 4,5 time fra ca. 11.30-16.00
    Vi kom frem og blev nok lidt skuffede i forhold til prisen😬 og at der er sygt mange mennesker (håber det er fordi det er weekend) Vi har booket 4 nætter. Det er det grimmeste hotel og det “billigste” Jeg vil sket ikke skrive om hvad det koster🫣 men det er fordi det er weekend👎🏻
    Vi løb ned til stranden -5 min. på gåben💪🏼 og hoppede i havet, det var skønt😃 gik en kort tur langs stranden. Der vat SÅ skønt ( og virkeligt varmt😉)
    Efterfølgende endte vi selvfølgelig på en bryggeri🍻 Som er vores nabo😬
    Read more