• Day 17

Afslapning

July 4, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 29 °C

Vi skulle på stranden og se 4. Juli strandparade🇺🇸🇺🇸 (ja vi skulle også have set solopgang men vi sov endnu engang forlænge😂)
    Kl. 9 gik vi på stranden, vi bade og så parade, den var lille😉 Vi bade endnu engang og gik hjem. Tog bilen til “vejs ende” ca. 13 km. Ud af halvøen. Der var trucks på stranden og heste😉
    Hjem til frokost sandwich.
    Afslapning. Mens Dennis endnu engang gik en tur i middagsheden🥵
    Dennis har fået kuffert kuller og jeg har fået vild hår af alt det vand, tror nærmest ikke mit hår har været tørt siden vi kom til USA😅
    Vi bestilte hotel til den næste destination, top lækkert håber vi💪🏼 Det har vi fortjent over på det her bras af et hotel!
    Eftermiddags rutinen. Ned til stranden - bade - gå ud af stranden - bade - gå tilbage - bade og hjem. I poolen igen. Den er varm🥵
    Ud og spise og hjem og se TV 😂 Vi var færdige med det her sted. Vi forsøger at holde os vågne til 21.15 og se fyrværkeri🎆🎇 Vi klarede det - vi så et “show” på 20 min. 😳 De er sindssyge de amerikanere.