• Day 18

Væk fra strandlivet

July 5, 2023 in the United States ⋅ 🌙 27 °C

Op kl. 6 så vi endelig kunne se solopgang - og så var det overskydet🙄 typisk😃 vi havde te og kaffe med og sad lidt på stranden. Bølgende var for høje så jeg kunne heller ikke bade🙄
    Tilbage og pakke og afsted fra det skrækkelige hotel!
    Vi skulle køre i ca. 4,5 timer - på vejen så vi en kæmpe Ranch King Ranch. Vi havde bestilt en rundtur på 1,5 time. Vi blev kørt rundt i en lille bus og så et meget lille udsnit af deres kæmpe Ranch. Vi så deres kvæg og guiden fortalte om den lange historie på stedet. Det var spændende - dog havde jeg håbet at se nogen cowboys😂
    På køreturen så vi virkelig mange vindmøller. Så de har lidt ud over olie😉 og vi så mange bomuldsmarker.
    Videre til vores endelige destination - Fulton/Rockport 👍🏻 Endelig et virkeligt lækkert og lidt stille sted😃 Førsteparket til bugten. Jubbiii😊
    Vi spiste på hotellet restaurant som var fin. Også her vi kan spise morgenmad(som er med i prisen👍🏻)