Dallas på godt og ondt

July 13, 2023 in the United States ⋅ ⛅ 30 °C

Vi kunne ikke rigtigt sove længe. Det hævnede sig senere….
    Vi gik en morgentur og gav en hjemløs vores køletaske med is og sodavand (vi havde alt for mange tilbage) Han fik også noget brød/ost/havregryn osv.
    For nu skal vi aflevere bilen, så vi måtte tilbage til 2 x kufferter og ikke mere.
    Den hjemløse var lidt tavs og forbavset tror jeg, men han nikkede ja tak og vi stillede tingene på “hans” bænk.
    Vi fik pakker vores kufferter, trillede dem et pænt stykke hen til vores bil som holdt på en gratis parkering lidt væk fra centrum og forlod nu cowboy byen kl. ca. 11.15 Så 45 min. køretur til Dallas downtown. Vi aflevere bilen 3 blokke fra vores hotel, så det var nemt. Vi aflevere vores kufferter(værelset være ikke klar så tidligt)
    Vi gik ud i heden - og vi var i chok over antallet af hjemløse. Det er bare SÅ sørgeligt og skrækkeligt. Altså de går rundt helt vildt beskidte, uden sko i hullet tøj og snakker med sig selv, nogen sidder i en kørestol. Nej det er virkelig deprimerende😞
    Nåh vi gik på museum og så alt om mordet på præsidenten i 1963. Det lå i den bygning hvor der blev skudt fra.
    Vi gik tilbage til hotellet omkring kl. 16. Det er virkeligt varmt- surprise🤪
    Vi slog os ned på vores lækre hotel. Slappe af og drak te/kaffe. Aftensmaden hentede vi bare lige i en lille købmand om hjørnet. Nudler og lign.
    Så TV og forsøgte at hive os op til en sidste feriedag i en by som ikke helt var som vi forventede. Og vi er klar til at komme hjem🥳