Satellite
Show on map
  • Day 27

    Dallas downtovn

    July 14, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 31 °C

    Jeg startede dagen med nogle baner i hotellets pool🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️ jeg havde det hele for mig selv kl. 7.45👍🏻 Ja tak.
    Vi spiste en dejlig morgenmad på 2. Sal. Dejligt at vi ikke endnu engang skulle have havregrød. Lidt usund måske. Men jeg blev jo nød til at smage en blåbærvaffel. Og den er ikke lille og naturligvis med flødeskum🫣
    Ud i den varme by med os. Vi fandt heldigvis nogle lidt pænere gader, og så lidt færre hjemløse. Efter at have set et par ting “man” skal se i Dallas, gik vi på natur og science museum. Dejligt med en indendørs aktivitet🙏🏻 Fint sted, hvor vi også spiste frokost og de have en ekstra udstilling omkring hvordan Pixar laver deres film. Spændende. Jeg blev grebet af stemningen og købte en puslespil på 1000 briller som bliver ret svært at få stoppet i kufferteren😝
    Hjem og slappe af fra 16-17. Så gik vi lige ud i varmen igen for at se et lille hyggeligt sted med lidt butikker. Hjem igen med mig, Dennis skulle lige se noget mere. Så jeg tog mig lige et par baner i poolen igen. Dog ikke alene denne gang.
    Kl. 19 gik vi ud og fik en hurtig kyllingburger og så et par andre pæne steder. Der står så også vagter og holder øje. Trist.
    Vi glæder os til at komme hjem🥳🥳🥳
    Jeg tror aldrig jeg gider tage til et sted igen der er så varmt🥵
    Read more