Dag 14- Istanbul

August 19, 2022 in Turkey ⋅ ☀️ 30 °C

2 Weke getroud! Wie sou kon raai... Ons het 'n vroeë oggend gehad, aangesien ons die karretjie moes gaan teruggee. Toe ons hom klaar ingegee het en hulle het gesê ons kan gaan, toe is ons eintlik sommer verbaas oor wat nou. Ons gaan sit toe maar by 'n naby geleë plekkie en sorteer ons lewe uit. Eers is ons toe gou huistoe. Ons het dit reggekry om vir ons Binbin's (Lyk soos 'n elektriese trap scootertjie) en is van daar af gou huis toe en toe na die Galata toring toe. Daar was 'n baie lang ry om in te kom en ons besluit toe om eers iets te kry om te drink, omdat dit vrek warm hier is. Ons gaan staan toe maar in die ry en wag saam almal anders. Ons het onsself solank voorberei vir honderde trappies op, net om in te kom en baie dankbaar uit te vind daar is 'n huisbak wat almal opvat. Op die 6de vloer gekom, toe moes ons steeds nog 'n vloer of wat klim. Ek het by die vloer gebly waar ek alles mooi deur die venstertjies kom kyk en Damian het nog een hoër en buitentoe gegaan. Dis baie mooibvan daar bo af en hulle het op elke vloer af soos 'n super mini museum van alles. Van daar af het ons deur die straatjies gestap en toe oor die Galata brug om aan die Europese kant te kom. Dis 'n lekker lang brug en die uitsigte is pragtig! Dit ruik wel bietjie, uhm, visserig, aangesien daar vreeslik baie vissermannetjies is wat sulke kleeeeeeein vissies vang! Cute! Ons het toe deur die Egyptian Bazaar geloop en aan die anderkant weer Binbin's gekry om na die Basilica Cistern te ry. Daar was ook 'n baie lang ry en Damian het eers gegaan om sy Binbin te bêre, terwyl ek nog met myne in die ry gestaan het. Hy is die een wat my heeltyd hotspot, so ek kon nie my Binbin los nie en toe verdwyn hy en kom nie terug nie. Teen die tyd wat ek al voor in die ry is, was ek ene paniek en het toe nou maar my plek in die ry opgegee, my Binbin gevat en hom gaan soek! Hy was nie te vêr gewees nie, maar het gesukkel om sy Binbin af te sluit en was op die foon en sommer saam 'n paar locals om dit te probeer uitsorteer. Toe hy uiteindelik regkom, is ons weer terug ry toe. Dit het darm nie te lank gevat nie en ons kon ingaan. Die Basilica Cistern is 'n ondergrondse stad tipe ding, wat gevul is net water en baie mooi torings. Dit verbind verskillende dele van die stad deur kanale met mekaar. Hulle het dit onlangs oor gedoen en is nou eers weer vir 'n week of twee oop. Toe ons daar klaar was, was dit amper tyd vir ons staptoer. Ons gaan wag toe maar vir ons gids, met sy geel rugsak en oranje sambreel by die Duitse fontein. Was die mannetjie nou pret! Hy het ongelooflik baie kennis en 'n lekker sin vir humor. Ons het dit so geniet! Ons het uitndie aard van diensaak by die Duitse fontein begin, wat deur een of ander Duitse keiser aan die stad geskenk is. Dit is heeltemal in Duitsland vervaardig en toe per skip hierna toe gebring. Dit is in 1900 opgerig. Volgens die toergids een van die nuutste toevoegings in die stad. Van daar af het ons gestap na die verskillende Monument goedjies in die Hippodrome toe. Dit het vreeslike interessante geskiendenis agter elkeen, maar dit heeltemal te veel om te tik! Die Hippodrome of Constantinople is nou 'n plein met fonteine en plek om te sit, grassies en so, maar was donkiejare terug 'n "sirkus" hulle noem dit so, nie ek nie. Hier het perde en perdekar resies plaas gevind en was ook gesien as 'n plek om te sosialiseer. Daar is vandag nie veel oor daarvan nie, maar later op ons toer het die gids ons die mure ook gewys. Toe ons daar klaar was is ons na die Sokullu Mehmed Pasha Moskee toe. Mens mag nie as 'n toergroep ingaan nie en die gids het toe net buite vir ons alles vertel en so aan. Ons het toe verder gestap na Klein Hagia Sophia, wat gebou is net voor die groot een, as 'n proeflopie om te sien of die koepel moontlik is en gaan werk. Dit het gewerk... Ons het daarna gou deur die Arasta Bazaar gestap en is toe verby die Blou Moskee, maar nie ingegaan nie as gevolg van die restourasies. Daarna is na Hagia Sophia, waar die toer ook afgesluit was. Dit was 'n ongelooflike ervaring en die ou het soveel kennis met ons gedeel! Ons is daarna toe oppad huistoe met die hoop om Binbin's te kry. Ons het 'n goeie deel van die 6km gestap, voor ons die laaste 1,6 km Binbin's gekry het en toe op dit verder gejaag het. Ons was toe seervoet in die kooi! Fluit fluit, my storie is uit!
    Al ons groete en liefde!♡