• Day 22

Day 20

January 22, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 20 °C

Dosť sa to vlečie. Serpentíny, kopce a to stále dookola. V dedinách mýta. Ešte za tmy sa pred nami vysvecuje veľkomesto. Za pribúdajúcej rannej žiary sa odkrývajú okolo mesta kopce s bielymi čapičkami. Prebalíme vo Flying Dog a rýchlovka na Plaza de Armas. Raňajky a späť bo na túru do Colca Canyon sa treba ponáhľať. Pred ôsmou nasadáme do minibusu a na prvej zastávke dopĺňame koka listy. Krátka inštruktáž a už ich aj žujeme, treba 30 až 40 minút. Arequipa je 2350 metrov nad morom druhým najväčším mestom v Peru. Vicuňa po ceste, divá alpaca, jemnejšia a hodnotnejšia srsť. Guanaco je divá lama. Koka čaj v štyroch tisícoch a fotky s lamami a alpacami. Najvyšší Point výletu 4910 mnm v obklopení sopiek. Bufet na obed. Už sa prejavuje nadmorská výška. Končíme v Chivay, 3600 mnm, hneď pri hlavnom námestí. Odchod na hot springs a vyhriati a vykúpaní späť. Nórske sestričky dávajú pivo v teplom bazéne, okolo 40°. Večera v rytme peruánskej hudby. Alpaca na taniery. Hromadný koniec na parkete.Read more