• Day 24

Day 22

January 24, 2019 in Peru ⋅ 🌧 21 °C

Znova treba skoro z postele, bus, dnes poschodový, nás zvezie na pumpu, pri ktorej si z lokálnych stánkov zadovážime raňajky. Okolo sopky Misti s bielou čapičkou smer Cusco. No my snáď ani z mesta dnes nevýjdeme. Ten istý smer, ako predvčerom na Colca Canyon, kľukatou cestou s tu a tam čmudiacim vulkánom. Slúchadla sa mi posrali, ma môže aj picnúť na nekonečnej ceste. Cesta je od štyroch do štyriapol nad morom, rýchla zastávka pri jazere Laguna Lagunillas, neďaleko Santa Lucie. Tu a tam aj nejaká kvapka spadne. A ide sa zelenou krajinou, rozpršalo sa aj krúpy dodali. Alpaky a lamy všade okolo, výrobky z nich na každom odstavisku. Obedná prestávka, aj tak nemáme tie ich slnká, soles. Za tmy v ďalšom veľkomeste, Cusco, bus nás vykopáva pred centrom, bo sa do uličiek nezmestí. V hosteli bookujeme tripy na pobyt, hneď zrána Inka Trail s downhillom a výstupom na Machu. Plus po návrate Rainbow Mountain. Klasika, hlavné námestie a priľahlé uličky. Mesto je v noci parádne, obrovské kostoly a stavby sú dosť zachovalé, obklopené kopcami a samozrejme vysvieteným ježišom. Sme asi 3400 metrov nad morom. Ukončujeme to v hostelovom bare The Point.Read more