• Day 26

Day 25

January 26, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 15 °C

Tak pasy aj lístky máme. Skoro ráno treba ešte lístky na bus ísť kúpiť. Na recepcii nafasujeme studené raňajky a ide sa do dažďa. Rad tak akurát, ani na bus nie je zatiaľ veľká šóra. Prestáva liať a my sme vyvezení pred hlavný vchod a čakáme na guida. Prekrojená žemľa s plátkovým syrom bola schovaná v nafasofanom balíčku, super suché. Valter to mal preistotu aj bez syra. Aspoň, že sa žemlu obťažovali prekrojiť. O pol siedmej sme vo vnútri, Rebecca nám dá nejaké info o Machupicchu a o ôsmej začíname výstup na Mountain Machupicchu, asi 600 metrové prevýšenie, samé schody. 5 kilákov sme dali za hoďku a pol, výšku cítim, cez 3000 metrov. Pekný výhľad na celú osadu pod nami a okolie. Počasie nám praje, pri výstupe pod mrakom, hore slnko a zvyšok akurát. Po prehliadke dediny, fakt dosť veľké, asi 600 Inkov tu bývalo, pochod dole späť do Agua Calientes. Len čo sme do reštiky sadli sa rozpršalo. Neskásli nás, lepšie povedané len polovicu, tak si nás našli na markete, cestou na vlak. PeruRail nás povezie. No za 66 U$ to fakt nestálo, ošklbú turistov fakt na hocičom. Ešte nám aj čokoládu za 10 buckov ponúkli, pchá. Ani neviem ako sa dedina s konečnou zastávkou volala, ale minibus do Cusco tu čakal. Späť v The Point.Read more