Satellite
Show on map
  • Day 7

    Tag 7: Galapagos – Baltras à Santa Cruz

    October 16, 2022 in Ecuador ⋅ ⛅ 22 °C

    Scho am 5:00 het hüt euse Wecker gschelled, denn am 5:30 het de Taxifahrer scho uf eus gwartet. Nochli müed sitzemer is Taxi und fahred richtig Flughafe. Doch d‘Müedigkeit isch schnell weg als de wunderbari Taxifahrer im Chreisel nid blinkt und in en andere inefahrt🤦🏻‍♀️ Zum Glück nid wiiters schlimm, aber die 2 Fahrer höred nid uf diskutiere, bis mir mal schüch seged, dass mir eich am Flughafe müend… d‘Schlange am Galapagosschalter isch lang. Mir hend zersch eh Transitkontrolle müesse chaufe, denn s‘Gepäck durchlüchte lah und ersch denn hemmer as Check-In chöne. Aber alles het klapped. Mitere zwüschelandig in Quayaquil simmer uf de Galapagosinsle Baltras Island ahcho. Es git sehr spezielle Regle um die Insle z‘schütze. Euses Gepäck isch au speziell desinfiziert worde und binere Dütsche Touristin hends müehsam de Pfeffermünz us de Wasserfläsche gfischt😂. De Guide vo üsem Boot het eus den abgholt. Mir sind zu eusere Gruppe cho wo alles eher jungi sind, ussert 1 elters Päärli. Mir sind am Tag 1 scho zunere andere Insle Santa Cruz gfahre. Der simmer ahm Strand Bachas Beach entlang gloffe, hend es paar Tierli gseh und sind go schnorchle. D‘Lüt sind alli sehr nett und ich freu mich uf das wo chunt. S‘Boot duet au immer recht schaukle. Ich bin gspanne, wenn ich s‘erst mal umghei…
    Funfact: Flamingos werded pink will sie die Farb dur ihres Esse ufnehmed.
    Read more