San jose IV

October 1, 2009 in Costa Rica ⋅ ⛅ 27 °C

Na een lange reis, langer dan gepland vanwege een stop aan de grens met Costa Rica van meer dan twee uur, kwamen we aan in San Jose. Aangezien we low budget willen reizen en even geen zin hadden om nog op zoek te gaan naar een hotel zijn we direct vanaf het Coca Cola busstation naar hotel Principe gelopen. We hadden onszelf in Principe voorgenomen hier niet meer te gaan slapen, gezien de vorige ervaring, maar besloten het voor een nachtje te proberen. We kregen een veel rustiger en luxere kamer dan de vorige keer en zowaar hebben we goed geslapen.
    We zullen hier een paar daagjes blijven om wat zaken te regelen en wat aankopen te doen en verder gaan we bekijken welke kant we op gaan. We hadden overwogen om een maandje naar Cuba te gaan maar al met al is dat nog een hele onderneming (visa e.d.), is het leven daar een stuk duurder (verschillende valuta voor toeristen) en lopen we kans een orkaan tegen te komen.
    Dus toch maar niet!

We zullen de komende periode de weerkaart wat meer in de gaten gaan houden voor het bepalen van de reisdoelen.