Satellite
Show on map
  • Day 4

    Strandtag 🏖️

    November 8, 2023 in the United States ⋅ 🌙 24 °C

    Dr hütig Tag het sportlech gstartet. Mir si nachere erfouglose Delfinsuechi am Kona Pier zrüg zum Hostel jogget. 🐬🏃‍♀️🏃 Ner heimer üsi Schnorchel packt u si zum Hapuna Beach gfahre. 🏝️ Es het üs dert mega gfaue u ds Wasser isch super agnähm gsi. 🙌🏻 Nach chli sünnele simer de witer zum Waialea Beach. Dert heimer no chönne schnorchle. 🤿 Mir hei wider paar schöni Fische gseh. 🐡 Für d Heifahrt hei mir gad d Golden Hour verwütscht u dr Sunneuntergang die ganzi Fahrt lang gseh. 🌅 Fürs Znacht simer is Stedtli. Mir hei e haub Stund ufe Bus gwartet und är isch immer noni cho. 🚌 Dr ÖV fahrt hie chli irgendwie. Wo üs d Geduld isch usgange heimer üse Schlitte gstartet u si so uf Kona gange. Dert heimer es super Mexikanischs Resti gfunde. 🇲🇽 Mir si definitiv satt worde u hei das feine Ässe bime chline Shopping-Türli verdout. 🌮🛍️Read more