Wellington

September 26, 2016 in New Zealand ⋅ ☁️ 13 °C

Na een overmachting net na Levin gaan we weer op pad met de camper naar onze laatste plekje op het Noordereiland, Wellington. In eerste instantie om direct op de boot te stappen naar Picton. Echter hadden we pech, de eerstvolgende mogelijk zou de volgende dag om 9 uur pas zijn. Nou ja, goed dan maar. Hebben we ff een verplicht chill dagje. Een campsite opgezocht waar we konden verblijven met stroom om alles weer op te laden. We vonden er 1 midden in de stad, maar afgelegen genoeg om nergens last van te hebben, top! Dit was voor mij de mogelijkheid om nieuwe bergschoenen te kopen🖒. Omdat ik de mijna thuis vergeten was😅 en mn enige paar schoenen die ik mee had, nog steeds zeiknat waren van Mount Doom... gelukkig zijn er hier genoeg outdoor winkels! Na geslaagd te zijn voor de schoenen en Daan ook voor wat spullen voor de rest van zn trip, hebben we even wat boodschappen ingeslagen waar we de komende dagen mee vooruit kunnen. Eenmaal bij de camper hebben we ff gechilld en even wat blogs geschreven. We hadden besloten om maar uit eten te gaan, aangezien we allebei wel trek in pizza hadden. Gelukkig vonden we al snel een gezellig Italiaans restaurantje, waar we heerlijk hebben gegeten en een Nieuw Zeelands flesje wijn soldaat gemaakt. Daarna zijn we redelijk snel gaan slapen, omdat we de volgende dag weer vroeg op moesten om de boot te halen. We moesten immers een uur van te voren aanwezig zijn. Wij zijn in elk geval klaar voor het volgende avontuur op het Zuidereiland😄🖒Read more