• Day 3

Kemping nad rzeką Naab

July 25, 2022 in Germany ⋅ ☀️ 25 °C

I zaczęły się prawdziwe wakacje. Zaraz po obudzeniu, prosto z namiotu, myk popływać do rzeki. Albo, jeśli ktoś woli, na krzesełku z książką (wszyscy czytamy Mistborn, więc przy śniadaniu dodatkowo roztrząsamy allomancję i feruchemię (niewtajemniczonym polecamy bardzo, bardzo gorąco. Niełatwo jest nas zaskoczyć w świecie fantasy, ale Sandersonowi zdecydowanie się udało). A z rzeki korzysta każdy kto może, kajakarze, deskarze, poławiacze motyli i ważek - a dodatkową atrakcją jest pływanie z nurtem. Dla leniwych - spacerem w górę rzeki i wiuuu z prądem. A dla zawziętych, jak łososie i pstrągi, przeciw prądowi, i przeciw wrażeniu, że mimo wysiłku stoi się w miejscu :-).
    I taki relaks aż do południa, kiedy zbieramy się w drogę dalszą, do królewskiego miasta Regensburg, i dalej na naszą docelową przełęcz. Tylko zgrzyt - za kemping też nie da się zapłacić kartą, więc na zakończenie czekał nas rajd w mokrych strojach kąpielowych do bankomatu w pobliskiej mieścinie, żeby zdazyc odzyskać paszport przez zamknięciem recepcji. Trzeba rzeczywiście się przyzwyczaić na powrót do obiegu monetarnego...