• Day 26

Chiang Dao

December 18, 2021 in Thailand ⋅ ☀️ 16 °C

‎ אני אחד שקשה לו להחליט.
    ברגע שאני מוצב בצומת דרכים אני מתקשה להטיל משקל על ההיתרונות והחסרונות בזמן החלטה, מאוד קשה לי לדעת מה יהיה הכי טוב עבורי ולוקח לי זמן לעשות צעד אמיץ ולהגיע להחלטה שאני רואה בה כאפקטיבית ביותר עבורי.
    ככל שאני מטייל וחווה אני מרגיש שקצב קבלת ההחלטות שלי משתפשף מהרגע להרגע.
    אני מחליט להצטרף אל עומר ועלמה בדרך לצ׳אנג ראי ובשעה 07:30 אני עם המוצ׳ילה על הגב בדרכי לתרמינל ממנו לוקחים אוטובוס לתחנה הבאה, צ׳אנג דאו.
    אחרי נסיעה של כשעתיים וחצי באוטובוס אני מגיע לתחנת צ׳אנג דאו ומשם לוקח טרמפ עד לבית אירוח שהשכרנו באמצע הכפר במקום שקט ופסטורלי.
    השכרנו את המקום ללילה אחד אצל זוג מקומיים וזאת היתה לגמרי הזדמנות לחוות את צורת החיים שלהם.
    הבית שלהם ללא קירות, וללא דלתות, וללא ריצוף.
    ישר כשנכנסים אל ביתם אש מחממת סיר מבעבע ובסמוך יש פינת אוכל מעץ ומטבח התחום במבוק.
    כשנכנסים פנימה יותר אפשר לראות שהם ישנים על קורת עץ רחבה ועליה מזרונים וכריות.
    הנחנו את הדברים שלנו, ושמענו שיש מערה ממש מפורסמת בצ׳אנג דאו אז הלכנו לבדוק את העניין.
    נכנסנו לסיבוב קצר במערה שהייתה די מרשימה.
    משום שלא הסכמנו לקחת מדריך בתשלום שבקושי ידע לדבר אנגלית וויתרנו על להיכנס לעומק הפולקלור והמערה תרתי משמע.
    משם המשכנו למקדש נזירים שהיו בו כמה מאות אם לא אלפי מדרגות, והדרך יפייפיה ובכל כמה מטרים מוצבים שלטים עם מסרים מהבודהיזם.
    משם אני התפצלתי מעומר ועלמה והחלטתי אחרי התלבטויות רבות לחזור לגאסט האוס לנוח קצת משום שאחר הצהריים קבענו שנבקר בנביעה של מים חמים.
    הגעתי לגאסט האוס וקשקשתי עם בעלת הגאסט האוס וביקשתי לשאול אותה שאלה והודעתי לה מראש שזה הולך להישמע לה לא שגרתי.
    כבר זמן מה בימים האחרונים שאני מסתכל פעם הראשונה בחיי בג׳ונגל אמיתי כמו שהייתי רואה בסרטים מצויירים שהייתי ילד כמו טרזן, וביקשתי ממנה שתראה לי איך מכינים תחתונים מעלה בננה.
    התגובה הראשונה שלה היה גלגול צחוק מהלך ולאחר כמה דקות קטמנו שני עלי בננה ונתנו להם להתייבש בשמש לעשרים דקות, ולאחר מכן בעזרת סכין חוט ומחט פשוטים הכנתי בעזרת בעלת הגאסט האוס כיסוי תחתון מעלה בננה.
    את התפירה של העלה בננה עזבתי באמצע כדי להספיק להגיע למעיינות החמים הזמן השקיעה.
    הגענו למקום שבו יש מספר בריכות גופרית שהחום שלהן שונה אחת מהשנייה ונשארנו שם עד החשכה.
    משום שלא יצא לי משתלם להשכיר אופנוע בצ׳אנג דאו אז את הדרך חזור עשיתי בחושך תחת ירח מלא, וזאת הייתה חוויה לא נעימה בכלל.
    אחרי כמה דקות עומר חזרה לאסוף אותי וכשהגעתי התחתון מעלה בננה היה מוכן ולא התאפקתי וישר שמתי אותו עליי ורקדנו וצחקנו בלי סוף.
    את הערב סיימנו בארוחת ערב במסעדה ואחר כך בבר מקומי הנקרא cave bar.
    זה היה יום שנהנתי ממנו מאוד, מהאווירה הכפרית הפסטורלית, ומכך שאני נותן לעצמי להנות מעצמי והסובבים אותי זוכים לזה.