• תחילתו של מסע

November 22, 2021 in Israel ⋅ 🌙 18 °C

הראשון באוקטובר 2021 ואני מחליט להתרחב למקומות חדשים.
    אלה הפעמים האחרונות לפני שאני עוזב את התא המשפחתי של ״החממה״ ונמצא בצומת דרכים שאצטרך לבחור לאן אני ממשיך מכאן.
    הנפש רוצה לצאת מגדרה, לנשום עולמות חדשים, כל האפשרויות פתוחות ואתה מקשיב לכולם חוץ מלעצמך.
    אחרי ימים ארוכים של חוסר וודאות ותלישת שיער אני מחליט לטוס למזרח.
    למרות המורכבויות והפרוצדורות, למרות הפחדים והחששות, למרות שהיעדים האטרקטיביים נמצאים בצד השני של הכדור, הלב שלי שייך למזרח ולשם אטוס.
    הלחץ הוא אטומי, אין לך מושג איך לתכנן טיול ועוד לגמרי לבד, הראש עובד ללא הפסקה, בחלומות אני מטייל לבדי בטבע הפראי והטרופי של תאילנד ונתקף ע״י קופים חשופי שיניים ושומע שאגות נמרים רעבים.
    לא האמנתי שאעשה צעד כזה, הבנתי שהמשמעות של הדרך היא החלטיות.
    ״כל עוד איננו מתחייבים, קיימים ההיסוס, האפשרות לסגת וחוסר התוחלת.
    לגבי כל צעד של יוזמה, ישנה אמת בסיסית אחת שאי ידיעתה שמה לאל אין-ספור תוכניות ורעיונות נהדרים:
    ברגע בו אדם מתחייב חד-משמעית, גם העולם מתחיל לנוע, קורים כל מיני דברים הבאים לעזרתו, שלא היו קורים אחרת.
    מעיין שלם של אירועים נובע מו ההחלטה ואלה פועלים לטובת האדם בצורת התרחשויות ומפגשים והתגשמויות.
    לכאורה מקריים, שהאדם לא יכול היה אף לחלום שיקרו בדרכו.״
    והנה אני כאן, לילה לפני הטיסה מחבר את כל הנקודות למקום אחד ומוכן לדרך חדשה.
    זה יום משמעותי יותר משחשבתי, מרגיש לי שאני ממשיך את הטיול הגדול של אחותי הגדולה.
    סבא נפטר לפני שנתיים ונופר נאלצה לקצר את הטיול שלה וחזרה לארץ מתאילנד, והספיקה לראות אותו לפני פטירתו.
    היום זה יום האזכרה לסבא והיום זה היום שבו אני יוצא לטיול הגדול שלי והיעד הראשון, תאילנד.
    המסע עכשו נמצא על הכתפיים שלי, ואני גם סוגר מעגל שמעולם לא נסגר.
    קוראים לי אלון, ואני עץ עמוק שורשים.
    אני נשמה חופשייה, ואני נע בעולם בתחושת קלילות וחופש בידיעה ברורה ועמוקה שאני מוגן ובטוח ואיהיה מוכן לקבל אותי כמו שאני לטובתי ולטובת דרכי.