• Day 53

Ao Nang, Krabi.

January 14, 2022 in Thailand ⋅ ☀️ 31 °C

באו-נאנג אין כלבי רחוב.
    באו-נאנג הלחות נמוכה ואוויר קריר מורגש בלילה ואפשר לראות הרבה מסגדים.
    אני מחליט להשכיר אופנוע לחצי יום.
    אני נוסע לפארק הלאומי Khao Ngon Nak.
    אני מתחיל את הטרק וכל הדרך שומע רעשים שאני מנחש שזה רעשים של חרקים שנמצאים על העצים.
    הרעש היה חזק מאוד, רעש של ג׳ונגל עמוק.
    המסלול היה תלול, סלעי ושורשי עצים פרועים.
    זה ללא ספק הטרק ברמת הקושי הגבוהה ביותר שעשיתי עד כה בטיול.
    אני עולה במעלה המסלול, לעבר נקודת תצפית, בדרך אני נתקל בזוג בלגי שנפגשנו במסלול טיפוס בריילי ואנחנו ממשיכים יחד.
    בדרך אני נתקל בסוג של זוחל שנראה כמו לטאה ולגמרי זיקף עליי את אמצעי ההגנה שלו, ובין הדברים שהבהילו אותי רוב הזמן במשך המסלול היו הפרפרים שכל פעם התעופפו להם כשהחלפתי בדרכם.
    היו פרפרים מהממים שחורים כחולים צהובים ואפילו ראיתי פרפר לבן מנוקד.
    לאחר מכן טבלתי בבריכה במורד הנהר והייתי פחדן, לא היה לי אומץ להיכנס עם כל הגוף ונשארתי עם הרגליים בתוך המים.
    משם נסעתי חזרה להוסטל כשבדרך היו פילים בשדות ומשם החזרתי את האופנוע ואכלתי במקום הקבוע שלי כל צהריים וערב באו-נאנג שאמא ובת מנהלות והם עשו לי מחיר מוזל וקבוע על כל המנות והגישו לי מנות לפי המרכיבים שבחרתי.
    למחרת אני לוקח אוטובוס לתחנת אוטובוסים המרכזית בקראבי, אוכל צהריים ועולה על הנסיעה שלי חזרה לבנגקוק, 10 שעות נסיעה זוז!