Satellite
Show on map
  • Day 69

    Sihanoukville

    January 30, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 28 °C

    זה כל כך מחמם את הלב לראות שבמדינה ענייה כמו קמבודיה יש הכרה מכובדת של הממשלה באוכלוסייה הלהטבית.
    יחד עם זאת, הקהילה הלהטבית בפנום פן היא מהגדולה בקמבודיה ובאופן יחסי קטנה מאוד לקהילות להטביות במדינות אחרות.
    כאן כולם מכירים את כולם.
    אני כל כך נהנה מהחיי לילה ומופעי הדראג שאני הולך יום אחרי יום ופוגש את אותם אנשים, פחות או יותר את אותן תנועות ידיים במופעי דראג, ואותה המוזיקה במועדון.
    למרות נקודות הדימיון, לכל ערב יש את הסיפור שלו.
    שוב אלה ימים מבלבלים עבורי, אני מקדיש את כל האמצעים שזמינים עבורי כדי לטייל בפפואה גינאה החדשה, פתאום הפיליפינים מודיעים על פתיחה רשמית של השמיים לתיירים זרים ואיתמר מודיע לי שכנראה הוא יבוא לסרי לנקה או תאילנד בשבילי.
    מה לעזאזל.
    איך מתכננים קדימה?!
    איך אני באמת מרגיש בנוגע לזה שכנראה אפגוש את איתמר בעוד שבוע מהיום? אני מתמלא בהתרגשות, פחד, ודאגה.
    הייתי צריך זמן לעכל את כל מה שנחת עליי.
    אם אני לא יכול להסתכל קדימה שבוע, עדיף שאני אתמקד בצעד הקטן הבא שלי כרגע שהוא לתכנן את המקום הבא שלי בקמבודיה.
    אני חושב לנסוע לצפון אבל תאילנדית שאני מכיר בהוסטל החלטנו לחבור יחד ולנסוע לדרום.
    אחרי לילה עמוס בריקודים, אני קם לבוקר עם מחסור שעות שינה כבד ואנחנו נוסעים לסיהאנוקוויל.
    אנחנו מגיעים בצהרי היום, ונוסעים לאכול בשוק מקומי שעקצו אותנו במחיר של 3$ למנת מרק נודלס עם עוף.
    טעמתי פרי שלא הכרתי שהיה מתוק וטעים, עשינו סיבוב בחוף הים והתיישבנו במסעדת חוף, משם עברנו בסופרמרקטים סינים ובקזינו ובבוקר אנחנו נוסעים לקמפוט.
    סיהאנוקוויל נמצאת תחת שליטתה של אוכלוסייה סינית ולגמרי קשה לפספס את זה.
    כשאנחנו מגיעים אני וLydia התאילנדית אנחנו מתמקמים ומשכירים אופנוע ונוסעים למפל שסימנתי לעצמי, אבל הוא היה חסום לכניסה ומצאנו את עצמנו באמצע גן חיות מכוער ואכזרי.
    אחר כך עברנו בשוק לילה נוסף ומשם למסעדה הודית עם טורקיה מתוקה מההוסטל.
    Read more