• Day 71

Kampot to Phnom Penh

February 1, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 27 °C

בוקר שאחרי קמתי מוקדם מרוב לחץ.
    תוכניות מתחילות להירקם, אני אפגוש את איתמר בתאילנד.
    אני רץ סביב השעון כדי להגיש את כל הטפסים הדרושים ונשאר ער עד מאוחר ימים שלמים.
    הלחץ גובר, שיערות נתלשות, וויכוחים מתפרצים והזמן אוזל.
    בחדר בהוסטל אני, לידייה התאילנדית, טורקיה ובחור קמבודי בשם בונאה חוברים יחד לטיול בהרי קמפוט שנקראים Phnom Bokor שבאותו היום ענן כיסה אותו ומצאנו את עצמנו נוסעים בתוך העננים.
    האוויר היה צונן, סוף סוף ירוק בעיניים, ראינו קופים בודהה והרבה סינים.
    לאחר מכן חזרתי להוסטל בשביל לענות על כל הדרישות לתאילנד, הזמנתי מלון מיוחד לבידוד שהוא תחת תווית Sha Extra plus אבל לא כלל נסיעה מהשדה למלון ובדיקת קורונה שדרושים כדי להיכנס למדינה.
    הזמנתי בטעות מלון למבוגר יחיד.
    אני לא מתעכב על לחפש אוכל ואני מזמין קארי עוף בהוסטל והולך לישון מאוחר בלילה.
    למחרת אנחנו חוזרים לפנום פן וכל אחד מתפצל לדרכו.
    אני חוזר להוסטל הקבוע שלי, וסופר את הזמן לאחור לקראת הטיסה שלי.
    אני נשאר באיזור המוכר והאהוב עליי בפנום פן, אוכל באותה מסעדת רחוב את אותה מנת נודלס עוף, הולך לבית חבד לארוחת שישי, לשווקי רחוב, למופע דראג אחרון לפנום פן ונפרד לשלום.
    ככ קשה להיפרד כל פעם מחדש ממקום שפשוט התאהבת בו!