• Day 78

BKK to Koh Chang

February 8, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 33 °C

איזה כייף לחזור לתאילנד.
    כל כך כייף להגיד שוב סאוודיקה וקראב בו קאב, לקבל אין סוף חיוכים וטוב לב חזרה מכל עובר ושב.
    אנחנו עושים צ׳אק אין במלון במרכז מחוז סיאם שבבנגקוק ומתחילים לשטוף את עינינו בעיר.
    אנחנו אוכלים במסעדה תאילנדית, עוברים בגלריית אומנות שלא היה לי ככ סבלנות אליה ונהנתי לראות איך איתמר נהנה הרבה יותר מאשר נהנתי מהגלרייה עצמה, עברנו במקדש הינדי שכזה עוד לא ראיתי בתאילנד ובבר מריחואנה.
    בדרך חזור התפצלנו אני למלון שהייתי סחוט מסריח וגמור מאותו היום, ואיתמר עבר בסופר מרקט ובבית מרקחת.
    נפגשנו במלון ועלינו לבריכה בקומת גג ונשמנו לרווחה אחרי יום עמוס.
    לאחר מכן התארגנו ויצאנו לאכול במסעדה סינית.
    בבוקר השכמנו מוקדם ועלינו לBTS לתחנת אוטובוסים המזרחית משם לקחנו אוטובוס לקו צ׳אנג.
    אחרי נסיעה של כ5 שעות ומעבורת מטונפת אנחנו עושים צ׳אק אין במלון המהמם שסגרנו לנו ויוצאים לאכול במסעדה מקסיקנית שאני בטוח שנזכור לעוד הרבה זמן.
    משם העברנו לילה שקט ונעים בחדר במלון, בבוקר קמנו לארוחת בוקר ומשם לבדיקת קורונה נוספת כחלק מתוכנית הכניסה לתאילנד והעברנו את הזמן בבטן גב בחוף של המלון, ומסאז מפנק.
    בערב יצאנו לאכול התיישבנו במסעדה ואז איתמר קיבל שיחת טלפון בה הודיעו לנו שאנחנו חיוביים לנגיף.
    ישר שמנו מסכות, ביקשנו לארוז את ההזמנה שלנו, בדרך למלון נכנסנו לסופר מרקט למירוץ קניות ונכנסנו לחדר במלון.
    בהתחלה צחקנו על הסיטואציה, לא ידענו איך לעכל, אחר כך הרגשנו דכדוך והפסד משום שנמסרה אלינו הידיעה שאנחנו נדרשים להישאר בבידוד ל10 ימים ולאחר מכן הנגיף ימות ולא ניהיה מדבקים.
    בבוקר העבירו אותנו למלון בידוד בשם Princess Lagoon וקיבלנו חדר עם מרפסת ואספקת מים ונייר טואלט ללא הגבלה.
    בנוסף להכל יש לנו תאילנדית כאיש קשר בוואצ אפ לכל דבר שאנחנו צריכים ויאללה 10 ימי בידוד לפנינו.