• Day 117

Mayon volcano

March 19, 2022 on the Philippines ⋅ 🌧 24 °C

הסיבה העיקרית שהגעתי היא כדי לעלות הר געש פעיל לראשונה בחיי.
    להר געש קוראים ״מאיון״, ובמידה ואתם רוצים לפנות אליה אז תעשו את זה בלשון נקבה.
    בבוקר שתכננתי את הטיפוס על ההר געש קבעתי עם המדריך והוא אסף אותי בחמש בבוקר.
    הטבע בטרק הזה לא היה מסביר פנים.
    סלעי הבזלת חדים וחלקים והתחלתי את הטרק עם פציעה בזרת אחרי שהחלקתי וגרגירי בזלת חתכו לי את העור בזרת ונכנסו לי מתחת לעור.
    יש תחושה שהצמחים מסביב לא מרוצים מכך שהגעת לאיזור המחייה שלהם, שורשים חשופים גרמו לי למעוד, ענפים הצליפו בי, נמלים עקצו אותי, מדשאות גירו לי את העור וכמה צמחים אפילו העיפו לי את הכובע כמה פעמים.
    היו גם לא מעט צמחים דוקרניים וכמה רעילים במיוחד שרק מחכים למישהו שיעז להתקרב יותר מידי.
    עלינו לגובה 1050 מטר, מחצית מהפסגה.
    (שבמקרה הזה הפסגה זאת מקפצה לבריכת לבה)
    יש איסור מוחלט לעלות מעבר לגובה 1050 מטרים מאחר ומטיילים גרמנים ומדריך פיליפיני מתו מהתדרדרות סלעים.
    עלינו דרך זרימת הנחלים, בתוך הג׳ונגל דרך נהרות בזלת שהלבה עוברת בהם בזמן התפרצות, דרך פסגות עשב חלקלקות לפסגה.
    את הדרך חזור עשיתי מותש ועייף מאוד, הריכוז שלי והכוח שלי התפוגגו ומעדתי המון אבל סיימתי את הטרק בהצלחה.
    מאיון היקרה, את לגמרי קשה להשגה.