• Day 114

Legaspi

March 16, 2022 on the Philippines ⋅ 🌧 28 °C

הנסיעה מסיקיהור ליעד הבא הייתה קשה ומורכבת.
    שתי מעבורות, ואוטובוס.
    הגעתי לסאבו סיטי סביב השעה 23:00 שם העברתי את הלילה.
    בבוקר נסעתי למעבורת המרכזית, אחרי חישובים מסורבלים ושיקולים משתנים אני מחליט לקחת מעבורת לילה ומעביר שש שעות עד אז בקניון.
    מזל שנכנסתי לחנות קוסמטיקה של ים המלח שהמנהל בה הוא ישראלי שהסכים שאשים אצלו את המוצ׳ילה כי בקניון לא היה אף מקום ישיבה אחד במידה ואתה לא יושב לפחות בבית קפה.
    יש בי הרגל עמוק להיות מוכן בדקות האחרונות ואני תמיד מוצא את עצמי עושה דברים תחת לחץ.
    ראיתי שהשעה של המעבורת מתקרבת ומרוב שהקניון היה גדול לא הצלחתי למצוא שוב את החנות ששמתי בה את המוצילה.
    משם הנהג שלקח אותי באופנוע שלו שם אותי בטרמינל הלא הנכון, והייתי צריך ללכת מרחק גדול מכיוון שחשבתי שמדובר במעבורת, אבל מדובר בנמל עצום.
    אחרי 14 שעות מעבורת נוספות, שאחריו עוד מעבורת ומיני וואן, הגעתי ללגאספי.
    ביום הראשון שלי קמתי לטקס קתולי שעשו בעלי ההוסטל, נשאו ברכה לטיהור המקום לצד נרות יד דולקים ובירכו את העסק לשגשוג והצלחה ועברנו בכל ההוסטל ומי שבירך גם התיז מים קדושים לכל פינה.
    למרות שבדיוק קמתי מהשינה וישר הצטרפתי לטקס עוד עפוץ מאוד נהננתי מהמאורע.
    לאחר מכן התיישבנו לארוחה ולימדו אותי ריקוד מפורסם שנקרא Paro Paro J שלגמרי חזק עכשו בפיליפינים.
    לאחר מכן נסעתי לחוף ים שהחול בו שחור, לגמרי יוצא דופן ומרשים!