• Day 133

Port barton 0.3

April 4, 2022 on the Philippines ⋅ ☁️ 26 °C

אני קם לפני הזריחה ומצטרף לדייג עם אח של וויליאם והבן שלו.
    כשאנחנו מגיעים לחוף אני עולה על הסירת דייג ואנחנו מפליגים לעומק כשהזריחה משתקפת מהמים.
    דגתי עם חוטי דייג וקרס, כל מה שהייתי צריך לעשות הוא להזיז את החבל מטה ולמעלה עד שמרגישים תנודות ומושכים את החבל החוצה ומוציאים את הקרס מהדג ויש לנו דגים לבשל.
    אני דיי נגעלתי מלגעת בדגים ולהוציא את הקרס, כן אחזתי בדגים אבל לא שלפתי את הקרס.
    כשחזרתי תפסתי שוב תנומה קלה ואז קמתי ורציתי ללכת להסתפר אבל ג׳וי אמרה לי שדונג דונג אח של וויליאם יכול לספר אותי וקפצתי על ההזדמנות.
    למחרת החלטתי קצת להתאוורר מרעש התינוקות ומהילדים המתרוצצים והחלטתי ללכת בעצמי לחוף לבן ואחרי הליכה של כשעה עם כפכפים הגעתי לחוף שחשבתי שהוא החוף המדובר אבל גיליתי שמדובר בחוף אחר, שגם היה סוער, ולא נוח ונגיש למים בצורה שלא כייף לשהות בו.
    למחרת למדתי להכין חלב קוקוס, בהתחלה ג׳וי שלחה אותי ואת שאנון ללכת לקנות חלב קוקוס ואני חשבתי על קרטון חלב קוקוס מוכן ומרוכז.
    אבל כששאנון הוביל אותי לחנות המוכר פיצח אגוז קוקוס בוגר שקליפתו שחומה וטחן את החלק הלבן של הקוקוס.
    כשהגענו הביתה הנחנו את הקוקוס הטחון בקערה, הוספנו מים ועם הידיים סחטתי את השבבים שיצא ממנו החלב קוקוס.
    לפני יומיים גם נערך טקס הטבילה של הבן הצעיר של וויליאם שמלאו לו שנה, ובחרו לחגוג יחד גם את יום ההולדתו.
    היה המון אוכל, וכולם נרתמו להקמת החגיגה.
    שחטו תרנגול והכינו אותו על הגריל, היה סלט פסטה מתוק, נקניקיות משופדות עם מרשמלו, פסטה, עוף בקארי וכו.